Setari Cookie-uri

Fashion Days își schimbă „outfitul” – o nouă poziționare, o nouă identitate, un nou Fashion Days

Fashion Days, liderul regional al pieței de online fashion shopping, anunță finalizarea unui amplu proces de rebranding, marcat prin lansarea unei noi platforme de comunicare, ce vorbește despre noua sa filozofie: alegeri nelimitate de fashion.

Comunicat de presă

Noul Fashion Days își păstrează atuurile de până acum, dar promite experiențe noi, menite să accentueze avantajul brandului în materie de posibilități de cumpărare: accesibilitatea. Pentru că fashion nu înseamnă doar o etichetă, ci și bucuria explorării unor noi stiluri.

Fashion Days

Schimbarea brandului Fashion Days este una completă și include o nouă poziționare, un nou logo și o identitate vizuală dinamică, toate traduse prin intermediul unei campanii-manifest: „Îmbracă-te pentru viața pe care o dorești”.

Noua filozofie Fashion Days vine ca urmare a unui amplu studiu realizat de Ipsos Interactive Services, anul trecut. Timp de 4 luni, respondenții, clienți de fashion online și offline, au descris propriile viziuni asupra shoppingului online. Concluziile au fost capitalizate, apoi, în construirea unei noi identități pentru brandul Fashion Days.

Citește și:

Fashion Days

În culisele noului Fashion Days

Echipa Fashion Days lucrează permanent pentru a se adapta dorințelor și așteptărilor vizitatorilor săi, astfel că era natural ca și procesul complex de rebranding să se bazeze tot pe feedback-ul clienților. Studiul realizat anul trecut a creionat o imagine clară a segmentului de fashion shopping în România.

Majoritatea respondenților au declarat că își cumpără haine, încălțăminte și accesorii pentru că se simt bine făcând asta și nu dintr-o necesitate imediată. Aleg să facă shopping în mediul online pentru că astfel au sentimentul de apartenență la grup, își pot exterioriza optimismul și personalitatea prin varietatea mare de opțiuni, se diferențiază de ceilalți și pot demonstra că merită ce este mai bun. Practic, vor să exploreze și să experimenteze stiluri vestimentare, pentru a le descoperi pe cele care îi fac să simtă că trăiesc viața pe care și-o doresc.

Citește și:

Fashion Days

Criteriile care îi conving să cumpere fashion online sunt reflectate deja de Fashion Days: calitatea superioară a fotografiilor de prezentare a produselor, navigarea ușoară pe site, verificarea coletului la livrare, posibilitatea de a returna ușor, secțiunea de întrebări și răspunsuri, precum și newsletterele personalizate.

Rezultatele acestui studiu nu au fost o surpriză, ci mai degrabă o confirmare a ceea ce știam deja: faptul că Fashion Days este pe drumul cel bun, dar că un refresh este util. Noul Fashion Days îi încurajează pe exploratori și pe toți cei care privesc shoppingul online de fashion ca pe un prilej prin care își pot exprima personalitatea. Platforma noastră le oferă, în momentul de față, alegeri nelimitate de stiluri, trenduri, culori sau mărimi, pentru orice vârstă, sex sau job. Hainele vorbesc despre noi și aspirațiile noastre, așa că inovarea, reinventarea sau, pur și simplu, explorarea sunt cuvintele care vor defini experiența pe Fashion Days”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Citește și:

O nouă identitate vizuală Pentru a ajunge la noua platformă care va susține comunicarea brandului în următorii ani, în România, Bulgaria și Ungaria, echipa Fashion Days a lucrat îndeaproape cu agenția de branding Storience. În procesul de rebranding, angajații Fashion Days din toate cele 3 țări în care este prezentă compania au contribuit prin propriile viziuni despre ce înseamnă fashion shopping-ul online și cum ar trebui să evolueze Fashion Days.

Vizionare placuta


Kudika
27 Aprilie 2018
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.