Black Friday 2018: ziua cand se reinnoieste garderoba
Black Friday 2018: ziua cand se reinnoieste garderoba

Odata ce ai ajuns la silueta ideala, ai face toate eforturile posibile sa ti-o mentii. Dar viata de zi cu zi presupune o suma de alegeri personale, presarate din loc in loc cu mici tentatii care pot compromite rezultatele mult dorite. Iata de ce este de dorit sa adopti in mod constient cateva obiceiuri sanatoase, care te vor ajuta sa ramai in forma pe termen lung.

Black Friday 2018: cele mai bune REDUCERI AICI! [LIVE promoții]
siluetaFoto: ilsters, Shutterstock

1. Dormi suficient

Desi variaza de la persoana la persoana, un adult are nevoie de 7-8 ore de somn pe noapte. Un somn de buna calitate inlatura starea de oboseala, ajuta la eliberarea stresului, relaxeaza musculatura, imbunatateste starea psihica si motivatia. Dupa o noapte de nesomn sunt sanse mult mai mari sa cedezi in fata raftului cu tentatii dulci.

2. Micul dejun, obligatoriu

Pentru a fi in forma intreaga zi, ai nevoie de energie inca de la primele ore ale diminetii. Cum ai putea sa faci acest lucru fara un mic dejun sanatos si consistent, totodata? A bea o cafea pe fuga sau a rontai un covrig din mers nu reprezinta o optiune. Alege un mic dejun care elibereaza treptat energia, cum ar fi o fritatta cu ardei si spanac, batoane de ovaz cu nuci sau fructe confiate, iaurt grecesc cu fructe de padure, iar daca te grabesti, apeleaza la un smoothie in ce combinatii preferi.

3. Alege snacks-uri sanatoase

Cele doua gustari de peste zi trebuie sa iti reincarce bateriile, asa este de preferat sa alegi un fruct, un iaurt sau o portie de nuci si seminte, decat caloriile goale date de o gogoasa glazurata sau punga de chipsuri.

4. Hidrateaza-te corect

Bea apa si renunta la sucurile din comert, bogate in zahar si aditivi chimici. Pentru variatie, poti opta pentru apa cu lamaie, apa de cocos, ceaiul verde sau sucurile naturale verzi, care iti ofera, pe langa hidratare, un boost de energie.

5. Miscarea - o prioritate

Nu poti ajunge la sala atat de des pe cat ti-ai propus? Fii ingenioasa si profita de orice moment din zi pentru a face miscare. Foloseste scarile in locul liftului, mergi cateva statii pe jos in loc sa iei autobuzul, ofera-te sa scoti tu cainele (sau copilul) la plimbare in parc, foloseste sticla de apa pe post de gantera iar daca stai mult la birou, acorda-ti cu regularitate cateva momente pentru stretching.

6. Moderatia - cheia controlului

Este ok sa ai o motivatie puternica, dar gaseste un echilibru in tot ceea ce faci. Dietele extreme, antrenamentele intensive si un program rigid nu sunt benefice pe termen lung.

7. Nu te mai compara cu ceilalti

Fiecare om are propria conformatie fizica, tot ce conteaza este felul in care te simti in propria-ti piele si cat de activa esti. A te compara cu altcineva duce la sentimente de frustrare, vinovatie si exigenta exagerata.

8. Intretine-ti buna dispozitie!

Daca nu ai norocul sa faci ceea ce iti place zi de zi, acorda-ti periodic cate un moment in care sa te destinzi la o cafea cu prietenele sau urmarind o comedie romantica. Rasul este o arma redutabila impotriva stresului, triggerul principal al obiceiurilor nesanatoase si al castigului ponderal.

9. Nu te mai cantari des!

Mult mai important decat ce arata acul cantarului este sa fii sanatoasa, sa ai un stil de viata activ si, in fine, sa iti placa ce vezi in oglinda. A avea un corp tonifiat si sanatos cantareste mai mult decat o masura mai mica la rochia preferata.

10. Fara accese de vinovatie

Permite-ti sa te rasfeti din cand in cand cu cate o gustare dulce, fara a te simti vinovata. Cercetatorii au aratat ca persoanele care asociaza consumul unei felii de tort de ciocolata cu sentimentul de vinovatie, nu au control asupra felului in care mananca si este putin probabil sa isi mentina greutatea in limite normale pe termen lung.Ciocolata si alte gustari dulci sunt doar tratatii ocazionale, pe care este bine sa le savurezi fara regrete.

Foto prima pagina: karelnoppe, Shutterstock

Black Friday 2018 la eMAG: ce mașini se vor vinde + alte produse-surpriză!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: