Te intrebi ce sa mai mananci ? Trebuie sa pleci la cumparaturi in curand ? Noi te sfatuim sa pui aceste 10 super-alimente in cosul tau, si poti fi sigur ca te intorci acasa cu elemente nutritive de exceptie, si cu portofelul in siguranta !

Haagen-Dazs aduce in Romania un nou sortiment racoritor - Summer Berries & Cream

Avand in vedere ca au crescut enorm costurile pentru vitaminele si mineralele produse in laborator (si, fie vorba intre noi, de ce sa apelam la substante artificiale?), asigura-ti necesarul din surse oferite de Mama-Natura, la indemana oricui, si potrivite stilului vegetarian. Din fericire, natura este generoasa si ne ofera multe optiuni, care pot pava drumul catre sanatatea optima.

1. Apa

Desi, din punct de vedere tehnic, nu este un "aliment", corpul este complet dependent de apa pentru supravietuire, fiind chiar alcatuit din apa, in majoritatea sa. Apa este un super conductor pentru electricitate, asa incat, avand din ce in ce mai multe aparate electrice in jurul nostru, devine din ce in ce mai important sa bem cantitati mari de apa. Deshidratarea este una dintre cele mai importante motive cauze ale oboselii. Band cel putin 8 pahare de apa zilnic, vei observa o crestere importanta a nivelului de energie, a vitalitatii si sanatatii pielii si parului tau. Asigura-te insa ca bei apa plata purificata, evitand clorul din apa de la robinet!

2. Broccoli

Acest gigant verde reprezinta o sursa nutritiva extraordinara si o importanta sursa de vitamina C. O parte din proprietati deriva din compusii sai, capabili sa stopeze cresterea tumorilor si sa iti potenteze sistemul imunitar.

Pentru mai multe informatii, accesati www.iDieta.ro

3. Soia

Fara sa contina colesterol si grasimi, cercetarile au demonstrat ca soia contine isoflavoni, care ajuta in bolile de inima, cancer si osteoporoza. Aceasta boaba micuta reprezinta o sursa excelenta de proteine, pe care le poti gasi si in tofu, tempeh si alte produse derivate.

4. Orez brun

Inlocuieste albul cu brun, atat pentru o scadere in greutate, un colon sanatos si o descrestere a colesterolului. Nu exista nimic care sa intreaca acest aliment consumat de milenii, incarcat cu vitamina B, fibre, fier, potasiu, zinc etc.

5. Fructe de padure

Capsuni, mure, zmeura, afine, coacaze, etc � toate acestea reprezinta darul colorat, puternic al naturii, continand substante ce ofera protectie impotriva cancerului, ajuta in lupta impotriva infectiilor urinare, a bacteriilor periculoase, precum E.coli. coacazele negre au fost declarate super-alimentul cel mai potent, dintre sute de fructe si legume.

Top 10 diete ale anului 2014
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: