Micul dejun este intotdeauna bogat in proteine. Consum oua fierte sau omleta cu sunca, ciuperci si cascaval, de 3-4 ori pe saptamana. La pranz am grija sa am pe masa supa cu carne si peste preparat la gratar asortat cu salata. Intre mese consum fructe precum portocale, kiwi, lamaie si grepfruit, ultimul fiind foarte bun pentru detoxifiere. Seara, dupa antrenament, consum peste cu mozarella. Daca mi se face pofta de ceva dulce, deschid un compot si mananc doar fructele, fara suc deoarece acesta contine mult zahar. Avem totusi noroc ca in comert se gasesc mai nou multe produse bio fara zahar. In urma cu sase ani, de exemplu, trebuia sa le compar din strainatate”, declara Kinga Sebestyen.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Celebra antrenoare de fitness marturiseste ca nu s-a atins de zahar de mai bine 17 ani. „Consum doar miere de albine ca indulcitor. In rest, cand am pofta de desert, aleg fructe sau alune si stafide. Din cand in cand ma mai rasfat cu clatite cu miere si nuci. Cafeaua o indulcesc tot cu miere”, adauga ea.

Meniul echilibrat este completat de o activitate sustinuta la sala, fie ca antrenament personal, fie atunci cand preda cursuri de sport.
O viață sănătoasă începe cu micul dejun! Ce trebuie să mănânci pentru a avea energie toată ziua

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: