Am fost tot timpul in cautarea unei diete perfecte care sa dea rezultate rapide, pe termen lung si daca se poate, fara prea mult efort. Din pacate, un astfel de regim nu exista. Singura modalitate pentru a obtine silueta pe care ti-o doresti este un stil de viata sanatos si echilibrat. Exista insa cateva trucuri pe care le poti aplica in fiecare zi cu succes, combinate cu un set scurt si eficient de exercitii fizice.


1. Miroase menta.

Un studiu prezentat de today.com a descoperit ca aroma de menta are rolul de a taia din apetit. Asa ca in fiecare zi, poti aprinde o lumanare parfumata sau iti poti aroma casa cu ulei volatil. De asemenea, ceaiul neindulcit de menta poate ajuta in acest sens si poti bea una sau doua cani zilnice.

2. Adauga seminte de chia in mancare.

Acestea contin foarte multe fibre si vor usura tranzitul intestinal. Mai mult de atat, atunci cand ajung in stomac, isi maresc volumul de pana la 9 ori fata de dimensiunea originala. Astfel, senzatia de satietate apare mult mai repede. Le poti consuma in lapte, iaurt sau in smoothie.

Apa cu seminte de CHIA - combinatia perfecta pentru un abdomen plat

Daca iti place sa iti incepi dimineata, cu o astfel de bautura, incearca o reteta delicioasa cu fructe de padure. Ai nevoie de o cana de lapte cu 2% grasime pe care o poti amesteca cu suc de mere proaspat stors. Pune si o mana de fructe de padure apoi o jumatate de banana. Peste toate acestea, pui cateva cuburi de gheata si o lingura mare de seminte de chia. Le amesteci foarte bine in blender si ai un mic dejun la pahar de 250 de calorii si 11 grame de fibre.

3. Rontaie mere

Aceste fructe sunt gustarea ideala dintre mese. Au un continut scazut de calorii insa foarte multa apa si fibre solubile. In plus, continutul de pectina din mere vor induce mai repede senzatia de satietate.

4. Bea cate doua cani de apa inainte de fiecare masa a zilei

Ar fi ideal sa faci acest lucru cu jumatate de ora inainte sa mananci. Apa carbogazoasa poate da mai repede senzatia ca te-ai saturat insa daca nu iti place sau daca nu o tolerezi foarte bine, apa plata poate functiona la fel de bine.

In continuare, pentru a arde cele 100 de calorii promise intr-un singur minut, trebuie sa faci urmatoarea serie de exercitii. Inainte de acestea, asigura-te ca esti bine incalzita ca sa eviti durerile musculare.

Setul tau de exercitii trebuie sa inceapa cu 10 genuflexiuni.

Aseaza-te apoi pe podea, sprijinita in maini. Picioarele tale trebuie sa execute un fel de miscare de foarfeca dar in lateral, combinat cu cate o flotare. Nu iti face griji daca nu ies de la inceput. Pe masura ce vei capata mai multa forta,in special, in partea de sus a corpului, iti va fi din ce in ce mai usor.

La final, ca sa iti intinzi bine muschii, din pozitie verticala ridici fiecare genunchi la piept, foarte incet si il prinzi cu mainile.

Odihneste-te si repeta!


foto prima pagina shutterstock femeie cu legume

Cum se prepara corect semintele de chia
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: