Practic: Invata sa iti relaxezi mintea si corpul

Practic: Invata sa iti relaxezi mintea si corpul
Kudika
25 Octombrie 2010

Intr-o lume aflata in continua miscare, aspectul fizic a ajuns sa fie cel mai important criteriu al vietii. Multe persoane petrec ore intregi in sala de fitness pentru a-si modela corpul, alearga prin parc sau practica sporturi de performanta.

Intr-o lume aflata in continua miscare, aspectul fizic a ajuns sa fie cel mai important criteriu al vietii. Multe persoane petrec ore intregi in sala de fitness pentru a-si modela corpul, alearga prin parc sau practica sporturi de performanta.

Exisa, insa, posibilitatea de a obtine un rezultat foarte bun intr-un timp mai scurt. Acesta metoda functioneaza doar daca efortul fizic si timpul cresc, astfel obtinand un corp bine lucrat intr-o perioada mai scurta. Pe langa aceste aspecte, este necesara o relaxare corecta a corpului.

1. Creste calitatea exercitiilor

Nu este important cat de mult lucrezi, ci cat de bine efectuezi exercitiile. De aceea, in loc de a pierde multe ore executand exercitiile in graba, mai bine creste calitatea exercitiilor. Poti face chiar si mai putine serii de exercitii (insa trebuie sa fie realizate corect).

Incearca sa te concentrezi si nu lasa ca nimic din jur sa iti distraga atentia. Antreneaza-ti mintea astfel incat sa te gandesti la un singur lucru pe intreaga perioada a antrenamentului.

2. Pauzele

Pauzele sunt si ele foarte importante deoarece, in timpul acestora, poti recupera capacitatea de a te concentra si capeti rezistenta. In timpul pauzei relaxeaza-ti muschii efectuand exercitii usoare, consuma multe lichide (apa, ceai sau energizant) si respira profund.

3. Schimba-ti stilul de viata

Foarte multe persoane lucreaza la birou si stau zi de zi pe scaun, fara a face miscare. Cateva minute pierdute zilnic in beneficiul corpului tau pot face minuni nu doar din punct de vedere fizic, ci si psihic: aspect fizic placut, relaxare, circulatia sangelui, exercitarea muschilor corpului, prevenirea anumitor boli (boli respiratorii sau cardiace, osteoporoza).

Poti incerca sa mergi mai mult pe jos, sa ridici greutati, sa faci inot sau sa alergi prin parc.

4. Respira corect

Respiratia corecta, in mod regulat si controlata, ajuta la buna functionare a organismului, combate starea de nervozitate, stres si anxietate.

Stai 10 sau 15 minute intr-un loc si incearca sa te relaxezi, concentrandu-te pe respiratie. Trage adanc aer in plamani pana cand simti ca sunt plini, apoi expira lent.

5. Alimenteaza-ti organismul cu sanatate

Invata sa mananci sanatos, consumand doar mancare preparata acasa. Evita prajelile si grasimile si incearca sa consumi mai mult hrana realizata la aburi sau la gratar. Legumele si fructele nu ar trebui sa lipseasca de la nicio masa.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri