Prima oara cand am gatit linte am facut o supa crema. Dupa aceea, am pus-o si intr-o salata cu rosii, castraveti si ardei gras, iar alta data am combinat-o si cu quinoa. Pe langa faptul ca e gustoasa si poate fi integrata in multe preparate, lintea are un mare avantaj pentru vegetarieni: este foarte bogata in proteine.

Cum sa tii post raw vegan in Saptamana Patimilor

foto interior si prima pagina: alisafarov, Shutterstock

Desi nu este o proteina completa (lipsa a doi aminoacizi i-au rapit acest statut) lintea este categorisita ca fiind una dintre cele mai bogate surse de proteine alaturi de soia, fasole sau mazare. Totusi, un lucru interesant este ca lastarii de linte sunt o proteina completa, avand in compozitie toti cei noua aminoacizi esentiali consumului zilnic uman. Deci, daca vrei sa beneficiezi de nutrientii acestia sanatosi poti consuma lintea si sub aceasta forma. In rest, o poti combina cu alte alimente pentru a-ti lua si restul de aminoacizi (de exemplu, cu cerealele).

Lintea se afla imediat dupa soia ca si cantitate de proteine

Potrivit Departamentului American de Agricultura al SUA, o ceasca de linte gatita contine mai mult de 17 grame de proteine, in conditiile in care necesarul zilnic pentru o femeie este de 46 de grame.

Citeste continuarea pe AndreeaRaicu.ro

TOP 10 Cele mai bune carti de RETETE SANATOASE
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta