Kudika
6 Februarie 2018

Nu sări peste micul dejun, dacă nu vrei să rămâi fără energie până la prânz, dar evită mâncarea consistentă la primele ore ale dimineții. Află ce poți mânca dimineața ca să-ți ajuți mintea toată ziua!

Pentru a avea energia de care ai nevoie și pentru a avea o minte strălucită toată ziua, mănâncă un iaurt semi-degresat cu semințe de in.

Cum impaci munca la birou cu un stil de viata sanatos. 5 sfaturi utile

foto interior si prima pagina: Lolostock Shutterstock

Seminţele de in pot fi găsite în magazinele cu produse naturiste. Acestea conţin acizi graşi esenţiali omega-3, care stimulează activitatea creierului şi ajută memoria. De asemenea, iaurtul poate conţine “grăsimi bune” de tip omega-3 şi, în plus, este o sursă excelentă de proteine, prelungind senzaţia de foame.

Un alt mic dejun care are aceleași beneficii este omleta cu piept de pui. Poți face o omletă sănătoasă amestecând două ouă cu bucăţi de piept de pui sau de curcan, spanac, roşii, ardei şi condimente din belşug. “Mixul” de proteine controleză apetitul şi previne senzaţia intensă de foame.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

Cum sa ne hranim sanatos - nu doar pentru copii

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: