Cred că toată lumea este de acord când spun că este foarte dificil să îți dai seama cum trebuie să faci față stresului și, cel mai important, ce este de făcut pentru a elimina stresul din viața ta. Am găsit recent pe Ideapod un material în care este explicată o strategie demonstrată care ne poate ajuta să facem fața stresului mult mai eficient (poate chiar cu zâmbetul pe buze)... și nu are de-a face cu meditația sau yoga.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

foto interior si prima pagina: Valentina Photos Shutterstock

Kelly McGonigal, un psiholog cunoscut în întreaga lume, spune că această practică este una foarte simplă și că este complet diferită de tot ce am învățat până acum.

Kelly McGonigal a făcut recent un studiu care a determinat-o să își schimbe complet percepția pe care o avea despre stres. Studiul a fost făcut pe 30.000 de persoane adulte timp de 8 ani și a demonstrat că riscul morții a crescut cu 43% pentru persoanele care au experimentat mult stres în ultimii ani.

Ce este foarte interesant de adăugat este faptul că acest lucru s-a întâmplat doar la persoanele care erau de părere că stresul are un efect negativ asupra stării lor de sănătate. Persoanele care au experimentat stresul, însă nu credeau că stresul poate influența negativ sănătatea lor erau mai puțin predispuse la probleme de sănătate.

Pe scurt, stresul ne afectează doar în măsura în care credem că el ne afectează. Dacă noi suntem de părere că stresul ne poate face rău nu doar psihic, ci și fizic, ei bine exact asta se va întâmpla.

Doar schimbând modul în care percepi stresul, poți aduce reacții fizice pozitive și benefice în fața unui moment stresant.

Kelly McGonigal spune că atunci când interacționam cu stresul, credem că acesta ne poate face rău. Însă cum ar fi dacă am privi stresul ca un semn al corpului că își ia energie pentru a se pregăti pentru întâlnirea cu provocările pe care tu le întâlnești în viața ta? Potrivit câtorva cercetări, Mc Gonigal spune că vei începe să răspunzi stresului într-un mod mult mai sănătos. Cu alte cuvinte, nu trebuie să mai scapi de stres. Trebuie doar să devii mai bună în relația cu acesta. Trebuie să privești stresul precum un prieten care apare în viața ta pentru a te ajuta și nu pentru a te răni.

Un alt lucru pe care îl poți face pentru tine este să petreci timp încercând să îi ajuți pe cei din jurul tău. Potrivit unui studiu realizat recent, persoanele care petrec mai mult timp ajunțându-și prietenii, vecinii și oamenii cu care interacționează tind să răspundă stresului într-un mod mult mai eficient.

5 Legi spirituale care vor aduce energii pozitive în casa ta (potrivit unui călugăr budist)
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta