Medicii nutriționiști spun că în timpul somnului corpul se află în repaus, iar procesul de digestie este mult încetinit, iar alimentele grele pentru stomac creează un disconfort. Acesta tulbură calitatea somnului şi pune în pericol sănătatea organismului.

3 alimente pentru dieta ta zilnica

foto interior si prima pagina: Yuganov Konstantin Shutterstock

În general, pentru a nu da piept cu insomnia, specialistul consideră că este important să evităm consumul anumitor alimente înainte de a ajunge în pat.

Ciocolata neagră este o sursă bogată în antioxidanţi şi acţionează ca un stimulant, adică vă poate menţine treaz toată noptea. De asemenea, dulciurile cresc nivelul undelor cerebrale care cauzează coşmarurile, iar un aport ridicat de dulciuri înainte de somn duce la un somn agitat, neodihnitor.

Pastele şi pizza sunt bogate în carbohidraţi, iar consumarea lor înainte de culcare presupune transformarea carbohidraţilor în grăsime. Ingredientele care contribuie la prepararea pastelor, brânza, uleiul, condimentele, carnea tocată nu sunt uşor de digerat şi vă pot provoca insomnie.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

15 trucuri pentru un somn usor linistit
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta