Christine Bailey, terapeut nutriționist englez, autoare a cărții „The Brain Boost Diet Plan”, arată că între dietă, funcția creierului și starea de spirit e o legătură strânsă. Ea a compus o dietă care îți schimbă starea de spirit într-una bună, în doar trei zile.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

foto interior si prima pagina: Chudovska Shutterstock

Starea de spirit scăzută și depresia sunt probleme comune pentru mulți oameni de toate vârstele. Dacă vă confruntați cu sentimente de depresie, demotivare și lipsă de entuziasm sau dacă întâmpinați dificultăți în a vă bucura de lucrurile mici din viața de zi cu zi, este timpul să vă regândiți dieta, crede nutriționistrul englez. Iată planul compus de ea, publicat de DailyMail Online.

ZIUA 1

Mic dejun: Cremă de arahide cu ciocolată și banană – vă energizează corpul și creierul. Bananele conțin vitaminele A, B6 și C, fibrele, potasiu, fosforu, fieru și carbohidrați, dar și acid triptofan. Vitamina B6 ajută la transformarea triptofanului în serotonină, hormonul fericirii.

Masa de prânz: Burrito de pui: Puiul este o sursă bună de proteine slabe și conține, de asemenea, vitamine B6 și B12, care ajută organismul să mențină nivelul „sănătos” de homocisteină. Lisa acesteia este asociată cu declinul cognitiv.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

Simte-te bine si in perioada ciclului menstrual!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta