Gândurile negative pot pune stăpânire nu doar pe mintea, ci și pe sufletul nostru. Am găsit câteva lucruri extrem de eficiente care ne vor ajuta să eliminăm gândirea negativă și să ne concentrăm mai mult pe lucrurile frumoase, care chiar contează pentru noi. Există o mulțime de sfaturi pe internet, însă specialiștii că cele mai bune sunt cele oferite de Paramahansa Yogananda, un maestru indian budist.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

foto interior si prima pagina: CooiCo Shutterstock

În tine există puterea de a înfrunta demonii. Nu mai fugi de gândurile negative, ci acceptă-le și scapă de ele.

Iată cei cinci pași pentru a învinge gândirea negativă:

1. Eliberează-ți sufletul de atașamente

Există o mulțime de lucruri de care te simți atașată, precum dorințele tale pentru bunăstarea propriei persoane, puterea sau controlul asupra oricărei persoanei sau oricărui lucru sau aspirația de a fi respectată. Poți, de asemea, să ai un atașament pentru bunurile tale, sănătatea și bunăstarea corpului tău.

Atașamentele față de aceste lucruri/ stări/ emoții te fac să simți teamă. Cu cât te atașezi mai mult de posesiuni, puterea personală sau reputație, cu atât mai mult îți este teama de ce vei deveni. Începe să îți fie frică să pierzi aceste lucruri din viața ta.

Când simți că nu mai ai nimic de pierdut, te simți puternică, neînfricată. T

2. Eliberează-te de griji

Pune-ți sufletul și mintea să postească de la griji. Redu îngrijorările cu un exercițiu simplu pe care să îl practici de trei ori pe zi. Stai într-un loc liniștit, închide ochii pentru 2 minute și concentrează-te doar pe respirație. Inspiră și expiră profund. Elimină toate grijile pe care le-ai avut în ultima perioadă. Poți face acest exercițiu dimineața, imediat după ce te-ai trezit, la prânz și seara, înainte de a merge la culcare.

Vei observa că, în timp, mintea ta va fi mult mai relaxată și va da tot mai puțină importanță acestor emoții negative.

3. Stai în preajma oamenilor plini de bucurie și râzi cât mai mult

Încearcă să te înconjori de oameni plini de bucurie, care rad mult. Aceștia sunt oamenii a căror stare zen este contagioasă. Stai mult timp în preajma lor și vei observa schimbări - parcă viața ta este mai frumoasă, iar tu ești mai optimistă.

4. Liniștește-ți inima

Fricii îi place să locuiască în inima ta. De fiecare dată când ai o stare de anxietate sau te gândești la un lucru negativ, încearcă să accepți această stare sau gând și apoi să îl elimini imediat, concentrându-te asupra unui gând (sau a unei stări) pozitiv, frumos, care să îți pună zâmbetul pe buze.

Când inima ta este liniștită, frica nu mai are nicio putere.

5. Controlează-ți mintea

Mintea ta este un instrument extraordinar de protecție împotriva tuturor lucrurilor negative care te înconjoară. Dacă există o parte din tine care trebuie "lucrată" până la potențialul maxim, atunci aceasta este mintea. Prin exercitarea puterii minții tale, te conectezi cu Universul.

Învață arta meditației. Dacă nu ai foarte mult timp la dispoziție, meditează 5 minute dimineața și 5 minute seară. Nu trebuie să faci nimic - poți chiar să asculți muzica, să aranjezi lucrurile prin casă sau chiar să speli vasele. Important este că în această perioadă să te concentrezi doar asupra activității pe care o faci și să elimini din mintea ta toate gândurile acumulate în ultima perioadă.

Cum să gândești pozitiv? 5 Trucuri psihologice care te vor ajuta să fii mai optimistă
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: