Kudika
26 Martie 2019

Cartofii prăjiți și pâinea albă se numără printre favoritele persoanelor care nu vor să mănânce de dulce, însă acestea au foarte multe calorii. Postul Paștelui sau Postul Mare este cel mai lung post din calendarul creștin-ortodox și durează șapte săptămâni, până pe data de 30 aprilie.

Dacă ți-ai propus să ții acest post este important să-ți contruieşti un meniu alimentar sănătos, încercând să variezi alimentele, pentru a evita luarea în greutate. Unele alimente pe care suntem tentați să le consumăm în zilele de post au un aport caloric foarte ridicat, în special atunci când le consumăm în cantități mult prea mari și zilnic. Acestea sunt câteva alimente de post pe care ar fi indicat să nu le consumi în cantități mari atunci când nu mănânci de dulce, deoarece îți vor pune silueta în pericol:

Despre nutritie in post si veganism

1. Pâinea albă. Un aliment extrem de sățios care poate fi consumat chiar și în post este pâinea, însă dacă nu suntem atenți ne putem îngrășa destul de mult. Riscul de a consuma cu aproape orice este unul foarte mare, în special dacă te numeri printre persoanele care iubesc pâinea. Dacă vei avea însă o alimentație echilibrată și diversificată nu vei avea tendința de a consuma o cantitate exagerată de pâine pentru a-ți potoli foamea. Limitează-te la 2-3 felii de pâine pe zi, de preferat făcută din făină integrală.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto main: K321, Shutterstock

Secretele meniului de post + Idei pentru meniul zilnic

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: