Trei trucuri pentru a scăpa de durerea de spate

Trei trucuri pentru a scăpa de durerea de spate

Nimic nu este mai neplăcut atunci când trebuie să te concentrezi asupra unui proiect sau vrei să te bucuri de o zi liberă decât să simți senzația de durere de spate. Iată trei trucuri pentru a scăpa de ea.

1. Distragerea atenției și reorientarea acesteia asupra unui mediu pașnic

Se spune adesea că simțim durerea doar atunci când ne gândim la ea. De ce nu îți îndrepți atenția spre o stare de pace și nu mai simți deloc durerea? Meditația ajută la reducerea tensiunii musculare, a ritmului cardiac, încetinirea respirației și stimulează respirația mai profunde. Toate aceste lucruri au un impact asupra durerii. Trebuie doar să găsești un loc liniștit la tine acasă, unde să nu fii întreruptă. Următorul pas este să închizi ochii și să uiți de toate tensiunile și îngrijorările de peste zi. Meditația ajută oamenii să identifice modurile de gândire negative într-un mod eficient și să fie mai puțin reactivi la acestea.

2. Reducerea stresului pe bază de mindfulness

Deseori, mintea noastră este plină de amintiri care sunt tulburatoare, de gânduri care îți amintesc de durerea ta și te fac să crezi că nu se ța sfârși niciodată. Mindfulness înseamnă să trăiești în prezent. Medicii au confirmat prin scanarea creierului că a fi în momentul prezent ajută la liniștirea circuitelor care sporesc durerea, îmbunătățirea memoriei, a reflexelor , a stării fizice și mentale.

3. Exercițiile de respirație

Oamenii secolului vitezei în cțre totul se întâmplă pe repede înainte s-au obișnuit să facăt lucrurile cât de repede pot, fără să știe dacă vor obține rezultatele scontate. O simplă, dar și foarte importantă acțiunea pe care o efectuăm în fiecare secundă este cea a "respirației". Dar știm, de fapt, cum să respirăm corect? Respirația superficială nu îi permite corpului să obțină cantitatea suficientă de oxigen și să regenereze, ceea ce contribuie semnificativ la durere în corp și stres cronic. Prin urmare, fă-ți timp zilnic, până când îți intră în reflex, să respiri profund. Etapele sunt simple. Respiră adânc pe nas cât numeri până la 4 sau 5, apoi expiră pe gură cât numeri până la 8 sau 9, eliberând tot aerul care se afla în plămâni. Repetarea acestui exercițiu îți poate aduce beneficii uimitoare pe printre care se numără și ameliorarea durerii de spate

foto main Africa Studio/ Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: