Suprastimularea te face să simți nevoia să îți liniștești mintea. Primul pas pe care îl poți face este să identifici principalii factori de stres și să începi să îi elimini din mediul tău temporar sau definitiv.

Atunci când vrei să îți găsești liniștea este să conștientizezi că ai mai mult control asupra propriilor acțiuni decât asupra lumii din jur. Acționând în baza acestei idei poți crea o schimbare reală în viața ta. Ficare pas zilnic pe care îl faci, oricât de mic ar fi, te va ajuta să îți găsești liniștea, să răspunzi adecvat la provocările din jur și să îți menții sănătatea mentală și emoțională la cote ridicate. Iată patru pași simpli pe care îi poți face pentru a-ți găsi liniștea interioară.

1. Deconectează-te

Suprastimularea te face să simți nevoia să îți liniștești mintea. Primul pas pe care îl poți face este să identifici principalii factori de stres și să începi să îi elimini din mediul tău temporar sau definitiv.

Asta poate însemna să alegi să pleci într-o călătorie, să petreci timp doar tu cu tine, să aloci mai puțină atenție rețelelor de socializare.

2. Meditează zilnic.

Meditația este una dintre cele mai vechi soluții de combatere a stresului datorită faptului că este extrem de eficientă în calmarea minții, ajutând-o să capete putere de concentrare și claritate.

Meditația dă rezultate extraordinare atunci când este inclusă în rutina matinală, chiar și pentru câteva minute, și seara, înainte de culcare.

3. Identifică ceea ce contează cu adevărat pentru tine

Timpul zboară când pierdem contactul cu prioritățile noastre. Sarcinile de zi cu zi și factorii de stres ne apasă și acest lucru contribuie la suprasolicitare. Identificând ceea ce este importan pentru tine te va ajuta să te concentrezi asupra lucrurilor care contează pentru tine, ceea ce îți va da o stare de bine.

4. Renunță la lucrurile inutile

Mediul ambiant are o influență covârșitoare asupra stării tale de spiri. Dezordinea exterioară este un semn al dezordinii interioare.

O locuință îmbâcsită crește stresul în același mod în care o listă de to-do poate genera anxietate dacă sarcinile nu sunt delegate sau duse la îndeplinire Acordă-ți timp pentru a-ți curăța casa, a dona ceea ce nu îți este de trebuință. Cere ajutorul atunci când te simți copleșită.

De asemenea, eliberează-ți mintea de balastul inutil. Poți realiza asta făcând o listă cu ceea ce te apasă, cu ceea ce trebuie să rezolvi și cu acțiunile pe care le ai de întreprins.

foto main:

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: