Ne petrecem o bună parte din viață la birou așa că nu e de mirare că felul în care avem grijă de starea noastră de bine în acest interval are un impact major asupra sănătății noastre. Iată trei obiceiuri sănătoase pe care să le adopți la serviciu.

1. Mănâncă regulat

Chiar dacă cei din jur mănâncă în fugă, pe birou sau iau gustări nesănătoase, nu este un motiv să faci la fel. Asigură-te că îți aloci măcar o jumătate de oră pentru pauza de prânz și că mă mânânci măcar un felde mâncare caldă, fie că ieși la masă cu colegii sau că îți aduci ceva de acasă ce poți încălzi la microunde.

2. Fă mișcare

Statul pe scaun dăunează sănătății așa că profită de orice ocazie pentru a te ridica de la birou și a face mișcare. Du-te și umple-ți sticla cu apă, vorbește față în față cu un coleg în loc să îl suni pe interior, fă o plimbare scurtă în jurul clădirii când ai timp liber. Astfel, nu numai că vă vei arde calorii dar îți vei reîmprospăta mintea și te vei relaxa.

Un alt truc este parchezi mai departe decât de obicei sau să urci pe scări în loc să iei liftul.

3. Protejează-ți ochii

Dacă petreci mult timp la calculator, ochii tăi sunt supra solicitați. Distanța dintre ochi și ecran trebuie să fie de o lungime de braț. Trebuie să fii capabilă să citești ceea ce se află pe ecran de la acea distanță. Dacă nu o poți face, atunci pur și simplu mărește dimensiunea fontului.

5. Hidratează-te

Atunci când te afli la birou, este ușor să uiți să bei suficientă apă. Cel mai frecvent motiv pentru care mulți oameni se simt obosiți sau demotivați în jurul orei trei după-amiaza este că sunt deshidratați.

Ar trebui să bei cel puțin 10 pahare de apă în timpul unei zile, ceea ce înseamnă că mai mult de jumătate din acestea trebuie să fie băute în timpul petrecut la serviciu. Pentru a fi sigură că nu uiți. îți poți seta telefonul să îți amintească la fiecare jumătate de oră. Ia o scurtă pauză, bea apă și apoi întoarce-te la treabă.

foto main:

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: