Cum anulezi efectele statului la birou timp de ore intregi: Cata miscare este, de fapt, suficienta?

Cum anulezi efectele statului la birou timp de ore intregi: Cata miscare este, de fapt, suficienta?

Multe dintre noi considera (sau macar spera) ca acele 30 de minute de sport de dupa terminarea programului sunt suficiente pentru a contrabalansa statul pe scaun.

In realitate, oare cata miscare este suficienta pentru a anula efectele statului la birou? Cum ne afecteaza orele in sir petrecute pe scaun, in fata ecranelor? Sunt intrebari pe care ni le punem din ce in ce mai des, mai ales atunci cand lucram de acasa si uitam sa ne mai ridicam. Retail jobs

Care sunt efectele statului la birou mai mult de 7 ore pe zi? In vremurile in care lucrai de la sediul companiei, parcurgeai un drum zilnic dus-intors. De asemenea, ieseai in pauze mai des, alaturi de colegi. In prezent, iti petreci toata ziua pe scaunul de acasa.

Prin urmare, poti dezvolta disconfort in zona lombara sau cervicala, precum si dureri de genunchi. Aceste lucruri se intampla mai ales daca nu ai o postura corecta pe scaun. Totodata, cand te ridici, poti avea senzatia de amorteala sau de „intepenire”, un sentiment deloc placut cand de-abia astepti sa te poti relaxa.

Citeste continuarea pe andreearaicu.ro

Vizionare placuta


Kudika
1 Iunie 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri