Setari Cookie-uri

Murmur by Andreea Badala

Andreea Badala a lucrat pentru Alexander McQueen, Richard Nicoll, Tata-Naka, Emilio de la Morena, Venera Arapu si Maria Lucia Hohan.

Andreea Badala a lucrat pentru Alexander McQueen, Richard Nicoll, Tata-Naka, Emilio de la Morena, Venera Arapu si Maria Lucia Hohan.

Andreea Badala lanseaza brandul MURMUR si noua colectie denumita TRACES, in cadrul unui eveniment in care s-a optat pentru o expunere atipica a pieselor, intr-o instalatie care a inclus elemente de scenografie, proiectia unui film de prezentare si o coloana sonora compusa special pentru film si eveniment. Scenografia a fost semnata de biroul de arhitectura Lundi et Demi, conceptul si productia filmului de Commitet Post + Production Creatives, iar coloana sonora de cantareata Monooka si de Florentin Tudor.

Andreea a studiat design vestimentar la Universitatea de Arte Bucuresti si tehnologia tiparelor la London College of Fashion. Dupa experienta de lucru din Romania, alaturi de designerii Maria Lucia Hohan sau Venera Arapu, Andreea a urmat stagii la Richard Nicoll, Tata-Naka, Emilio de la Morena si Alexander McQueen.

O parte din piesele create si produse de Andreea au fost incluse ca atare direct pe podiumul London Fashion Week in colectia prezentata de Emilio de la Morena. Cea mai importanta perioada de stagiu din punct de vedere creativ, si care a contribuit decisiv la evolutia ei ca si designer, a fost perioada de lucru la colectia Alexander McQueen Menswear, toamna/iarna 2010. Aici Andreea a avut ocazia de a realiza documentare si creatie pentru dezvoltarea de idei in tipar si productie.

Andreea a facut parte si din echipa de backstage a show-ului de la London Fashion Week apartinand brandului Emilio de la Morena si din echipa de backstage a designerului Alexander McQueen, in cadrul Milano Fashion Week.

In februarie 2010 Andreea a revenit in Romania pentru a crea brandul Murmur. A participat deja sub acest brand la doua editii ale targului Who's Next Paris, prezentand colectia de primavara/vara 2011 si colecţia toamna/iarna 2011/12. MURMUR a fost foarte bine primit de presa si cumparatori, inregistrand si primele comezi de la buyeri internationali.

Murmur isi propune sa raspunda unei intrebari care marcheaza insasi identitatea brandului: de ce numai lenjeria intima ar completa exprimarea erotica, de ce nu si hainele pe care le purtam zi de zi?

Urmand aceasta intrebare ca punct de pornire, Murmur creeaza haine purtabile de zi si de seara, pentru femei care se imbraca pentru a seduce si pentru a fi, in final, dezvelite si descoperite, intr-un gest al abandonului, devotamentului si iubirii. Si pentru ca gestul dezgolirii este un ritual in sine, care poate “imbraca” multe forme, Murmur creeaza posibilitati multiple de deschidere a hainelor, trecand prin ideea de prelungire a momentului – cum este cazul unora dintre piese si ajungand la indepartarea intr-o fractiune de secunda a hainelor – in cazul altora.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
20 Aprilie 2011
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.