Setari Cookie-uri

Musat Studio: Hainele pe care le cream vorbesc despre noi

Musat Studio este un nume nou in moda romaneasca si deja se bucura de succes in randul publicului consumator de moda. Designerii aflati in spatele acestuia sunt Irina si Andreea Musat, doua surori care au hotarat sa isi asocieze imaginea pentru a-si crea propriul brand.

Deseori, cand fac o schita se intampla sa ma gandesc cum ar arata pe podium, pe o anumita melodie si deodata sa mi se pare potrivita in colectie sau sa o elimin. Important este totusi atunci cand ai o idee clara asupra colectiei sa faci un moodboard, un storyboard, un research asupra tendintelor si multe, multe schite din care sa poti alege ceea ce pot reprezenta piese de rezistenta.

4. Care este cea mai importanta reusita de pana acum a brand-ului?


Musat Studio, un nou brand in moda romaneasca

Cred ca una dintre reusite se poate considera deschiderea showroom-ului si atelierului nostru. Ne doream de mult ca brand-ul Musat Studio sa beneficieze de un spatiu care sa aduca hainele noastre mai aproape de iubitorii si consumatorii de moda.

Un alt moment frumos a fost participarea in cadrul Berlin Fashion Week si recent, tot pe plan international, plasarea creatiilor noastre in boutiquri din intreaga lume in tari ca: Suedia, Australia si Franta.

5. Exista un anumit element definitoriu regasit de fiecare data in colectiile Musat Studio?


Andreea este o visatoare, vede forme, volume, iar mie imi plac detaliile si taieturile exacte. Asta cred ca ne face sa ne completam foarte bine si sa transmitem prin fiecare colectie o stare de spirit regasita frecvent: pelerinajul personajului transpus prin mixul de elemente, forme si texturi. In aproape fiecare colectie se regaseste pielea si matasea.

Un brand nou, Musat Studio

6. Ce conditii trebuie sa indeplineasca o tinuta pentru a fi in tendinte?


Intr-adevar, este foarte important sa fii conectat tot timpul la noile directii in moda pentru ca de aici pleaca totul. Insa fiecare designer trebuie sa isi pastreze amprenta personala, apoi sa tina cont si de opinia si stilul clientului cand realizeaza o noua colectie sau cand gandeste o tinuta.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
23 Martie 2012
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.