(P)Silueta perfecta in numai 2 pasi

Kudika
2 Martie 2010

Nu e greu sa arati bine doar pare asa, pana cand incerci si observi ca in realitate cel mai greu a fost sa incepi. Astazi iti prezentam cele doua secrete majore in care consta succesul unei diete:

Nu e greu sa arati bine… doar pare asa, pana cand incerci si observi ca in realitate cel mai greu a fost sa incepi. Astazi iti prezentam cele doua secrete majore in care consta succesul unei diete:

I. Alimentatia

Sperai sa-ti enumar cateva formule magice. Dar adevarul este ca sfaturile de mai jos vor functiona precum o vraja.

1. Evita painea si dulciurile

2. Bea cel putin doi litri de apa pe zi

Si atentie! Nu confunda foamea cu setea. S-ar putea sa ai surpriza sa simti foame atunci cand de fapt ti-e doar sete.

3. Mananca cereale integrale - Cerealele integrale sunt combinatii magice de carbohidrati complecsi care necesita mai mult timp pentru a fi descompusi de organism si prin urmare iti dau mai multa energie o perioada mai lunga de timp. In plus, cerealele integrale contin multe fibre, iar alimentele fibroase ajuta la diminuarea senzatiei de foame care poate aparea intre mese.

4. Divide et impera

Mananca disociat glucidele de lipide. Este de preferat sa le disociezi pe zile sau macar pe mese. De exemplu la micul dejun poti manca glucide (cereale integrale), iar la pranz lipide si proteine. In cazul pranzului este de preferat sa incepi prin a manca proteinele sis a pastrezi lipidele pentru finalul mesei.

5. Micul dejun trebuie sa acopere 20-30% din necesarul zilnic de energie si, de aceea, nu poate fi inlocuit de nicio alta masa a zilei. Studiile au demonstrat ca nutrientii esentiali pierduti la micul dejun nu sunt compensati la celelalte mese ale zilei. Totodata, persoanele care iau micul dejun zilnic tind sa aiba obiceiuri alimentare mai sanatoase, sa-si imbunatateasca performantele cognitive si sa realizeze un mai bun control al greutatii corporale.

II. Exercitiul fizic

Iata o aritmetica usoara si foarte placuta! Kilogramele nu se acumuleaza fara motiv – ci atunci cand aportul alimentar depaseste cantitatea de energie pe care o foloseste corpul. Studiile arata ca exercitiile/activitatea fizica regulate impreuna cu alimentatia de calitate sunt cel mai bun mod sa–ti mentii silueta.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.

Setari Cookie-uri