Comunicat de presa:

Bucuresti, 22 august 20120.

Ritmul alert a transformat timpul alocat micului dejun intr-un lux, la care de cele mai multe ori renuntam in favoarea altor activitati. Ca sa incepeti noua zi cu energie si bucurie, Danone va propune Activia Mic Dejun, solutia perfecta pentru o prima masa a zilei rapida, satioasa si gustoasa. Cele 3 variante in ambalaje noi de la Activia Mic Dejun – iaurt alb cu topping de fulgi de porumb, sau de fulgi de porumb si grau, ori iaurt cu capsuni si topping de fulgi de grau si porumb - ofera o combinatie consistenta de iaurt Activia si cereale crocante, usor de consumat, acasa sau la serviciu.

„Activia se adreseaza tuturor persoanelor preocupate de o alimentatie echilibrata, de aceea dezvoltam gama cu produse variate, care raspund nevoilor consumatorilor. Iaurturile cu cereale Activia Mic Dejun sunt ideale pentru persoanele active care isi doresc sa manance sanatos dimineata, dar nu au mereu timp pentru pregatirea micului dejun”, a declarat Anca Ignat, brand manager Activia.

Micul dejun este esential pentru sanatatea noastra. El reprezinta cea mai importanta masa, prin care ne asiguram substantele nutritive necesare pentru a face fata unei noi zile solicitante.

Expertii nutritionisti recomanda la micul dejun cereale si produse lactate, precum laptele sau iaurtul.

Dr. Serban Gologan, medic primar gastroenterolog, ne-a explicat: „Prima regula a unei diete corecte este sa acordam importanta cuvenita micului dejun. Micul dejun reprezinta alimentarea cu carburant a organismului pentru cursa zilnica, contribuind la cresterea puterii de concentrare, la mentinerea unei greutati optime si la reducerea riscului de afectiuni cronice. Alimentele care nu ar trebui sa lipseasca din compozitia unui mic dejun sanatos sunt iaurtul imbogatit cu probiotice, fructele proaspete si cerealele integrale, ce asigura nutrientii esentiali pentru o sanatate optima (carbohidrati, proteine, fibre si vitamine)”.

Pret recomandat: 2,5 RON

Compania DANONE PDPA Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a inregistrat in 2011 vanzari de peste 19 miliarde EURO.

DANONE Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2011 o cifra de afaceri de 503 milioane RON, in crestere fata de anul precedent. Compania are in portofoliu peste 80 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: