Comunicat de presa

Kraft Foods Romania, parte a Mondelez International, lanseaza pe piata locala o noua marca de biscuiti - Grany. Noile produse contin 100% ingrediente de origine naturala si sunt disponibile in 3 variante: original, nuca de cocos si cacao.

Lansarea pe piata locala a celor 3 marci importante de biscuiti: belVita start, Oreo si Milka, din portofoliul global al Mondelez International, in 2010, a avut un impact major asupra categoriei de biscuiti dulci. Datorita acestor lansari, compania a reusit sa castige intr-un timp foarte scurt, pozitia de lider in categoria biscuitilor dulci. Pentru a-si consolida aceasta pozitie, Kraft Foods Romania, parte a Mondelez International, continua in aceasta primavara seria lansarilor de succes, oferind consumatorilor o varietate de produse care raspund nevoilor acestora si reprezinta noi optiuni din care sa aleaga ceea ce isi doresc.

„In urma studiilor de consumator am aflat ca biscuitii dulci fara arome si crema sunt in topul preferintelor consumatorilor - peste 40% din piata - fiind cel mai des intalniti in ocaziile de snacking. Ne-am dorit sa intram intr-un segment de piata in care nu eram prezenti si sa le oferim consumatorilor nostri un produs delicios, cu cel mai bun raport calitate-pret”, declara Andreea Bogdan, Senior Brand Manager Biscuits - Kraft Foods Romania, parte a Mondelez International.

Lansarea Grany este sustinuta printr-o campanie de comunicare media integrata: TV, promovare online si degustari.

Consumatorii care viziteaza site-ul www.biscuitiigrany.ro sunt invitati sa participe la o activare originala: adoptand si ingrijind un bob de grau, intra, astfel, in tragerea la sorti pentru zeci de premii inspirate de bogatia naturii.

Biscuitii Grany, din cereale aurii, cu miere delicioasa si alte ingrediente, toate de origine naturala, reprezinta o gustare perfecta pentru momentele placute de zi cu zi.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: