Sexul nu poate substitui fitnessul ori dieta, insa iti poate modela treptat forma corpului. Am selectat cateva pozitii eficiente, care iti aduc placere dar iti pun la munca si muschii abdomenului:

1. Fata in fata

Este o pozitie romantica si comoda. Pentru ca urmaresti sa faci si putina miscare pentru silueta, nu sa obtii doar multe orgasme, iti recomand aceasta pozitie de incalzire. Iubitul tau poate sa stea pe scaun ori rezemat de pat cu picioarele usor flexate. Aseaza-te in bratele lui si tu esti cea care dicteaza miscarile.

5 pozitii sexuale de care ne ferim ca de gripa!
„Fata in fata” te ajuta sa iti lucrezi atat abdomenul cat si muschii picioarelor. Bineinteles, nici nu vei simti ca depui vreun efort. Poti sa mentii un contact vizual direct cu el si sa-i soptesti vorbe murdare la ureche in timp ce iti maseaza sanii sau fundul.

sursa foto: shuttesrstock.com

2. Fluturele

Dupa ce te-ai incalzit, incearca o pozitie cu un grad minor de dificultate. De aceasta data partenerul tau detine controlul, insa tu esti cea care poate intensifica placerea. Stai intinsa pe spate si lasa-l pe el sa fie deasupra. Ca sa obtii o penetrare mai profunda ridica picioarele si sprijina-le pe umerii lui. Punctul G este puternic stimulat si el poate sa te rasfete mangaindu-ti clitorisul ori sanii. Aceasta pozitie o sa te relaxeze dar iti va contracta puternic muschii abdominali si ai coapselor. Spor la miscare!

Cum sa ai coapse si fese perfecte
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: