Setari Cookie-uri

(P) Noul Nissan Micra se lanseaza in Romania

Nissan Micra stabileste noi standarde pentru segmentul B in materie de eficienta si performanta in oras. Nissan Micra este un model complet nou, conceput pe noua platforma V a marcii Nissan, cu obiectivul simplificarii condusului in oras.

A patra generatie Nissan Micra stabileste noi standarde pentru segmentul B in materie de eficienta si performanta in oras. Este un model complet nou, conceput pe noua platforma V a marcii Nissan, cu obiectivul simplificarii condusului in oras.
Pe scurt:
  • Preturi de la 7.800 euro (cu TVA si 3 prime de casare)
  • Echipare generoasa in versiunea de baza, cu aer conditionat, ABS, ESP, 6 airbaguri, radio CD, Bluetooth, computer de bord in dotarea standard
  • Motor in trei cilindri pe benzina, cu cel mai scazut consum de carburant si cel mai coborat nivel de emisii CO2 dintre propulsoarele pe benzina din segment
  • Cea mai mica raza de bracaj din clasa sa si sistem Park Assist de masurare a spatiului de parcare, tehnologie unica in segment
  • Sistem de navigatie si multimedia Nissan Connect

Eficienta

Tehnologia avansata a noului motor pe benzina asigura performante atat de ridicate in materie de consum de carburant si emisii reduse incat nu mai este nevoie de o versiune diesel. Decizia este rezultatul unor studii detaliate privind piata si clientii, care demonstreaza ca, achizitionand motoare diesel, clientii masinilor mici din Europa platesc semnificativ in plus pentru emisiile reduse de CO2. Nissan a decis ca solutia ideala este un motor avansat pe benzina, care echilibreaza puterea, cuplul, consumul si emisiile. Nissan Micra

Propulsorul aspirat de 1,2 litri dezvolta 80 CP la 6.000 rpm, cuplul maxim de 110 Nm la 4.000 rpm, consuma 5 litri/100 km in regim combinat iar emisiile sunt de doar 115g/km. La versiunea cu transmisie automata CVT, emisiile sunt de 125g/km iar consumul combinat de 5,4 litri/100km.

Motorul este usor si compact. A fost conceput cu atentie, pentru a evita orice dezechilibru inerent motoarelor in trei cilindri: vibratiile la gol au fost eliminate prin instalarea unei contragreutati de compensare pe arborele cotit, care genereaza o miscare ovala anuland vibratiile cauzate de cursa pistonului. Rezultatul este un nivel de silentiozitate similar cu cel al unui motor in patru cilindri.


Kudika
27 Septembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.