De vreo doi ani incoace, mi-e teama sa conduc. Am prins frica de sofat pe serpentinele intortocheate din Croatia si, de atunci, rare sunt ocaziile in care ma ofer voluntar sa conduc pe vreun alt drum decat cel care ma poarta de acasa spre redactie ori in sens invers.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Totusi…

Atunci cand, in urma cu cateva zile, am primit invitatia de a testa un Renault Twingo, n-am rezistat tentatiei de a ma urca la volanul masinutei. Si asta pentru ca arata delicios, de parca designul ar fi inspirat dintr-o acadea invelita in martipan. Dar si pentru ca sora ei putin mai mare, Twingo Miss Sixty, se numara printre masinile mele preferate.

Mi-ar fi greu sa va explic cum se face ca, desi din exterior pare “de jucarie”, noul Twingo este foarte spatios in interior. In plus, bancheta din spate este rabatabila si poate, la nevoie, sa lase loc unui portbagaj imens, numai bun de mutat hainele de acasa la prieten (sau invers). De altfel, cei de la Renault au invitat patru artisti pentru a propune cate o varianta de Twingo adaptata personalitatii lor.

Au luat nastere astfel:

The Presidential Twingo, creat de Jean-Charles de Castelbajac: un Twingo tipic frantuzesc, echipat cu mobila Louis al XV lea si draperii din catifea, in spatele carora poate incepe oricand o minunata poveste de dragoste.

The Wagon-lire Twingo, creat de Nils Holger: propria ta biblioteca in propria masina, un decor perfect in care sa iti peterci orele din trafic (pana acum irosite).

The Scabin Pasta Twingo, creat de celebrul bucatar Davide Scabin: “una piccola cucina” care cuprinde tot ce ai nevoie pentru a pregati o portie de paste adevarate chiar in… masina ta.

Twingo goes Pop este viziunea Nicolei Roberts . Artista a indesat intreaga sa lume in “aceasta masina micuta”. Este varianta care ne-a incantat pe noi, fetele, cel mai mult. Pentru ca adevarul e ca fiecare dintre noi s-a machiat macar o data la volan si toate ne-am dorit ceva mai mult confort in acest sens.

Nu ma pricep la masini (probabil ca nu e tocmai o surpriza) asa ca n-am sa va ametesc cu detalii tehnice preluate de prin comunicate de presa. Va pot confirma insa ca masina merge frumos, toarce pe autrostrada si e fasneata pe serpentine. Da, pe serpentine. Recunosc, bomboana pe patru roti mi-a redeschis pofta de condus si mi-a alungat teama de drum serpuit. Cum sa-ti fie teama sa conduci o masina fuchsia?

O masina fuchsia, patru tinute fashioniste
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: