Aleg tocurile inalte in schimbul talpilor joase, aleg agenda in locul ipad-ului, aleg outlet-urile in locul magazinelor cu preturi nejustificate, aleg lucrurile simple in defavoarea celor complicate.

a: Care au fost proiectele cele mai importante ale anului 2011 si ce planuri are marketingul World Class in 2012?

A: Proaspat venita din agentie, cu tolba plina de idei am atins cateva activitati interesante: THE ROOF IS ON FIRE - record la Kangoo Jumps, cu peste 500 de participanti pe acoperisul Mall Vitan; FITNESS REVOLUTION in Parcul Herastrau - am mutat cateva din activitatile sportive in parc alaturi de Roaba de cultura, venind in intampinarea publicului larg cu clase de yoga si combat force; GET IN SHAPE FOR NEW YEAR ‘s OUTFIT - parteneriate cu designeri pentru tinuta perfecta de sarbatori, pastila sportiva in cadrul emisiunii Razvan si Dani, ARMY BOOT CAMP - o competitie extrema, care a scos untul din participanti, proiectul ‘Da burta jos’ cu Men’s Health, DANCING WITH THE STARS - clase speciale cu vedete etc.
In 2012 avem in plan bifarea a cat mai multe canale de comunicare: canalele noastre indoor, outdoor digital, outdoor classic, print, online, TV, evenimente.

Am incheiat parteneriate cu Antena 1, TVR si Prima TV, unde antrenorii nostri fie vor sustine momente sportive in direct, fie relateaza tips & tricks de fitness alaturi de o vedeta, in salile noastre. Vom reactiva Army Boot Camp, Dancing with the Stars si proiectele din parc. Vom organiza un Kangoo Party intr-un club, alaturi de dansatoare si DJ, si vom promova un maraton de cycling de 12 ore in Piata Revolutiei.

Ne mandrim sa va spunem ca de anul acesta suntem Avanpost RadioGuerilla. Interesante sunt cateva campanii in derulare cu restaurante de top, unde vom realiza meniuri comune healthy powered by World Class. De asemenea, vom lansa impreuna cu Tudor Tailor, un costum extra fit powered by World Class. De Valentine’s, ne-am provocat antrenorii sa scrie articole “press to impress”, aratand beneficiile fitnessului in viata sexuala… Nu in ultimul rand evenimentele realizate de departamentul marketing se intrepatrund cu nevoile clientilor nostri, acelea de a-si promova serviciile prin intermediul canalelor media fie ca este vorba despre print (Bfresh Magazine), TV (indoor Network) sau online( www.worldclass.ro si pagina de Facebook). Acestea sunt doar cateva dintre planurile pentru 2012, pe care abia asteptam sa le implementam.

La sfarsit, am inversat putin rolurile iar Andreea are o intrebare pentru andreea.
A: ce importanta acorzi tu sportului? Care este mesajul “individului” Andreea (nu angajatului), catre clientul World Class.

a: Am apreciat si respectat tot timpul oamenii care si-au pretuit corpul si au cedat din micile placeri ale vietii inspre efortul depus in sala. Pana acum nu faceam sport si imi e rusine de asta. Am inceput sa experimentez clasele World Class mai mult din obligatie, pentru ca mi se parea de bun simt sa vorbesc despre ceva ce am incercat. Si am incercat, am incercat, pana cand mi-am dat seama ca este o responsabilitate fata de mine, un angajament pe care trebuie sa mi-l asum pentru o viata de calitate. Mi-am vandut masina si merg pe jos la serviciu si la sala. Mi-am luat un caine care ma obliga la plimbari de cel putin o ora in parc.

Grija fata de corpul meu inseamna mai multe grame la cantarul fericirii.

Mesajul catre clientii nostri este simplu: pastrati-va disciplina in antrenament si impartasiti si celorlalti “bunul simt” de a avea grija de mintea si corpul vostru.

  • Kudika

    Festivalul Summer in the City a adus muzica live, entertainment-ul...

  • Kudika

    „The Little Mermaid / Mica Sirenă”, clasica poveste transpusă...

  • Kudika

    Tot ce trebuie să știi despre Summer Well 2023

  • Maria Crisan

    Francis On My Mind semnează coloana sonoră a noii reclame HBO MAX,...

  • Kudika

    Sezamo redefinește experiența cumpărăturilor alimentare online și...

  • Vladimir

    Cromoterapie: Descifreaza tainele culorilor si modul in care iti...