dieta

Un trup puternic si frumos este bine hranit, nu infometat, iar cea mai buna dieta pe termen lung este una care contine alimente variate, cu vitamine si minerale care sa ne fortifice organismul, nu sa-l slabeasca.

Dieta cu CAPSUNE - 7 Kg in 2 SAPTAMANI

Tot mai multi nutritionisti vorbesc despre modalitati sanatoase de a da jos surplusul de kilograme, dar si despre o greseala pe care multe femei o comit – saritul peste mese. Potrivit shape.com, infometarea, desi are rezultate rapide, ne slabeste si sistemul imunitar si ne confera un aspect obosit, punandu-si amprenta inclusiv asupra felului in care arata pielea si parul nostru.

Iata cum poti slabi continuand sa te bucuri de mese gustoase:

1. Consuma alimente fara zahar

Zaharul este principalul inamic al unei siluete trase prin inel, asa ca daca reusesti sa-l elimini din alimentatia ta, lupta cu kilogramele este ca si castigata. Majoritatea dintre noi credem, in mod eronat, ca tot ce este bun la gust are zahar. Nimic mai fals! Exista o multime de alimente, chiar si dulciuri, care nu contin zahar.

Dovada o gasesti pe acest site, unde exista o multime de produse fara zahar, de la gemuri fara zahar pentru micul dejun, la batoane gustoase, perfecte pentru o gustare rapida.

Zaharul este una dintre substantele care produc dependenta la fel ca drogurile si care ne poate provoca o multime de probleme de sanatate, se arata intr-un articol al publicatiei britanice The Telegraph. Este cunoscut deja faptul ca un consum ridicat de zahar poate duce la imbolnavirea de diabet, iar el este si principalul responsabil pentru numarul mare de kilograme pe care ni-l arata cantarul.

dieta sanatoasa

2. Ce fructe sunt recomandate si care trebuie evitate

Nu toate fructele te vor ajuta daca vrei sa scapi de kilogramele in plus. Fructele si legumele sunt, intr-adevar, o sursa importanta de vitamine si minerale, insa asta nu inseamna ca toate te vor ajuta in dieta. Strugurii si bananele, spre exemplu, ar trebui eliminate din alimentatia ta daca vrei sa scapi de kilogramele in plus. Prunele, avocado si mango sunt si ele bogate in calorii, asa ca ar fi de preferat sa le eviti. Bineinteles, din cand in cand si in portii mici, consumarea lor este chiar benefica.

De cealalta parte, pepenele rosu este un aliat de nadejde al femeilor care tin cura de slabire. Marul, ananasul si grepfrutul se numara si ele printre fructele pe care le poti consuma fara grija atunci cand esti la dieta.

dieta

3. Consuma apa si ceai verde

Medicii recomanda sa consumam cel putin doi litri de apa in fiecare zi, iar hidratarea ne va ajuta si sa tinem departe pofta de mancare. Atunci cand simti ca ti-e pofta de o gustare plina de calorii, un pahar de apa iti va fi de mare ajutor.

Si mai utila, insa, iti va fi o ceasca de ceai verde. Un studiu publicat in 2010 in "The American Journal of Clinical Nutrition" a demonstrat ca acest ceai ajuta la eliminarea tesutuui adipos de pe abdomen, mai ales daca este combinat si cu exercitii fizice. In plus, ceaiul verde este energizant si, indulcit cu putina miere, va fi o bautura perfecta pentru vara, in locul sucurilor carbogazoase.

dieta

4. Mananca orice iti place, dar gateste-le tu

Nu iti refuza absolut orice placere, chiar daca tii cura. In shimb, opteaza pentru a-ti gati mai mult acasa si silueta si buzunarul vor avea numai de castigat. Mesele in oras si mancarurile de fast food contin o multime de calorii ascunse. Un sandvis cu diverse sosuri are foarte mult zahar si o multime de conservanti, iar o prajitura de la cofetarie are mult mai multe calorii decat o placinta facuta de tine.

Gateste acasa mese simple, dar gustoase. Un piept de pui sau de curcan la gratar si niste legume sotate in ulei de masline si condimentate cu diverse verdeturi reprezinta o varianta de masa absolut delicioasa, dar fara multe calorii.

dieta

5. Exercitiile fizice, imperative pentru un trup tras prin inel

Desi exista asa numite „produse minune” care garanteaza ca vei slabi fara sa faci exercitii fizice, adevarul este ca nu poti sa ai o silueta supla daca nu faci putina miscare. Nu e nevoie sa faci ore intregi de efort fizic, ci sa adaugi treptat miscarea in viata ta – mergi pe jos in loc sa iei masina, urca pe scari in loc sa iei liftul.

De altfel, exercitiile fizice te vor ajuta sa scapi si de stres, deoarece stimuleaza eliberarea de endorfine, hormonii fericirii, care vor alunga stresul si anxietatea.

exercitii fizice

Ai tinut vreodata cura de slabire? Ce metoda ai ales pentru a scapa de kilogramele in plus?

Top 10 diete ale anului 2014
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: