alimente benefice
Nu trebuie sa fii Andreea Esca pentru a rade cu gura pana la urechi. Oricat de bizar ti s-ar parea, hrana zilnica iti poate spori gradul de buna dispoztie, cu conditia sa incluzi in dieta ta zilnica macar doua sau trei din alimentele de mai jos.

Alimente benefice pentru buna ta dispozitie

Nuci braziliene

Sunt una dintre cele mai bune surse de seleniu. Studiile au demonstrat ca persoanele care au un deficit de seleniu sunt deprimati, irascibili, nelinistiti si obositi.

Peste

Persoanele care au un deficit de omega-3 in organism sunt mai predispuse sa aiba o stare de spirit proasta. Mananca somon, macrou si sardine in mod regulat pentru a-ti mentine creierul sanatos si zambetul pe buze.

Ovaz

Atunci cand te simti deprimata, mananca cereale sau paine cu ovaz. Ovazul are un index glicemic scazut ceea ce il face sa fie o excelenta sursa de buna-dispozitie. Ovazul contine si seleniu, mineralul starii de bine. Poti combina ovazul cu iaurt sau cu o lingura de miere si nuci.

Bananele

Nici nu stii cate minuni contin bananele: vitaminele A, B6 si C dar si fibre, potasiu, fosfor, fier si carbohidrati. Au un gust minunat, atunci cand sunt coapte si darul de a face organismul sa secrete serotonina.

Lintea

Lintea este un carbohidrat complex si stimuleaza creierul sa produca serotonina. Aceasta contribuie la o stare de spirit calma, relaxata si vesela. Lintea duce si la cresterea nivelului de fier din corp si, implicit a energiei.

Lista celor 30 de ALIMENTE cu calorii NEGATIVE
Alimente-Medicament pentru STOMAC
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: