De când anxietatea a început să îmi dea mari dureri de cap, la propriu și la figurat, nu mă mai opresc din căutare: caut să mă vindec, caut să îmi stăpânesc atacurile de panică, caut să îmi controlez frica și caut să aflu mai multe despre această boală ca să pot ajuta la rândul meu pe cei aflați în aceeași situație.

17 obiceiuri simple, dar importante, care ajută persoanele anxioase

Tehnici de relaxare pentru anxietate

Sursa Foto: Shutterstock/By DR Travel Photo and Video

Îmi place că anxietatea, într-un mod aparte, mă educă, mă determină să îmi acord mai multă atenție și să fiu mai relaxată. Știu că sună ciudat, dar chiar există o parte bună a anxietății: atunci când îți dă o palmă ca să te trezească la realitate. Nu mă bucur că o am, dar a ajuns să îmi placă să lucrez cu mine în fiecare zi. Atunci când sunt bine, când toate par la locul lor și totul pare să îmi meargă bine, uit de mine. Las timpul să treacă și nu mai conștientizez că am nevoie, că trebuie să mă îngrijesc de minte, trup și suflet.

În această căutare am dat de strategia lui Sharon Martin, pshioterapeut specializat în problemele legate de stres și anxietate. Un exercițiu cu șanse mari de reușită atunci când inima și gândurile încep să se agite. Oriunde te-ai afla, oriunde poți să te sprijini de un perete și să ai puțină liniște, urmează pașii de mai jos. Și ține minte ultimul punct!

  • 1. Pe o scară de la 1 la 10: cât de mare este starea ta de anxietate?
  • 2. Așează-te în picioare, drept, lângă un perete. Relaxează-ți umerii.
  • 3. Respiră încet și adânc.
  • 4. Câte ferestre sunt în cameră?
  • 5. Câte prize se află în câmpul tău vizual?
  • 6. Ce culoare are scaunul sau canapeaua de lângă tine? Este moale? Tare? Neted/ă?
  • 7. Ce culoare au pantalonii tăi? Ce culoare are încălțămintea ta?
  • 8. Ce sunete auzi?
  • 9. Din ce material este podeaua? Este netedă sau cu denivelări? Moale sau dură? Murdară sau curată? Ce imperfecțiuni vezi?
  • 10. Numește toate show-urile pe care le știi.
  • 11. Numește toate tipurile de forme pe care le știi.
  • 12. Pe o scară de la 1 la 10: cât de mare este starea ta de anxietate? Dacă depășește pragul de 5, repetă exericițiile.

Tehnici de relaxare pentru anxietate

Sursa Foto: Shutterstock/By Natalia Deriabina

Anxietatea este o emoție, o emoție care ne încearcă încă din copilărie, în diferite momente ale vieții, și devine mai puternică după adolescență, odată ce începem să conștientizăm riscurile la care sunte supuși. Anxietatea este o stare accentuată de neliniște care apare atunci când nu ne simțim în siguranță sau chiar și atunci când nu avem motive de îngrijorare, dar nu ne putem controla.

Pentru tratarea stărilor de anxietate există tehnici de relaxare, există tratamente naturiste, tratamente homeopate, dar este recomandat să ceri și ajutorul unui specialist.

Sursa Foto Front Page: Shutterstock/By Fizkes

12 hobby-uri care te scapă de anxietate
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: