la salaVremea bună este aici, iar soarele cald de primăvară ne duce cu gândul la zilele pe care urmează să le petrecem la plajă. Și cum altfel ne putem pregăti mai bine de perioada concediului, dacă nu reînnoindu-ne abonamentul la sală? Totuși, e important să știi cum îți poți crea obiceiuri sănătoase, care să te ducă cât mai departe, să îți confere energia dorită și să te ajute să ajungi la greutatea dorită. Am pregătit pentru tine cele mai importante idei pe care să le pui în aplicare, odată ajuns la sală. Iată care sunt acestea!

Hrănește-te

Mănâncă cu cel mult o jumătate de oră înainte să ajungi la sală. Acest lucru te va ajuta să ai energia necesară pentru a duce la bun sfârșit antrenamentul pe care ți l-ai propus pentru sesiunea respectivă. Dacă încă nu ai aflat cât de rău îți pot face mesele peste care sari, din dorința de a slăbi mai repede, îți spunem noi că această poveste are un singur deznodământ - probleme cu stomacul și stagnarea în greutate. Gândește-te la corpul tău ca la o mașină, căreia îi pui combustibil ca să poată merge cât mai departe. Odată stopată alimentarea cu benzină sau motorină, mașina se va opri. La fel stă treaba și cu organismul tău. Ba mai mult, e posibil să ți se facă rău, din cauza lipsei de substanțe nutritive din corp. Servește mese slabe și dese.

Ia suplimente

Și nu confunda acest termen cu steroizi sau alte substanțe care îți fac foarte rău. Suplimentele sunt produse naturale care îți cresc nivelul de energie sau te ajută să îți păstrezi sănătatea articulațiilor sau a oaselor. Aceste produse bio ajută sistemul osos și întăresc articulațiile, care sunt foarte solicitate în timpul antrenamentelor. De altfel, dacă nu ai grijă să nu le forțezi, e posibil ca efectele adverse ale exercițiilor intense să fie destul de grave. Așa că nu abuza de prea multe ore petrecute în sala de fitness!

Bea apă

Ține mereu aproape o sticlă cu apă plată din care să bei tot timpul când simți nevoia. Dacă auzi pe cineva spunându-ți că dacă bei apă în timpul antrenamentelor nu vei reuși să dai jos stratul de grăsime, nu-l asculta, acesta este doar un mit. Corpul tău are nevoie de hidratare tocmai pentru a drena substanțele nefolositoare din sistem, așa că bea câtă apă dorești. Ce-i drept, nu e bine să exagerezi nici la capitolul ăsta, pentru că e posibil ca atunci când ai stomacul plin de apă și depui efort sau faci mișcări care presupun sărituri să ți se facă greață.

Nu uita să ieși din sală

Din dorința de a recupera tot timpul pierdut cu mese grele și absența de la antrenamentele din timpul iernii, e posibil să ai tendința să uiți să mai cobori de pe aparate. Nu vei reuși să slăbești într-o singură lună, darămite în cadrul unui singur antrenament, așa că nu depăși o oră de antrenamente zilnic. Te poți întoarce a doua zi și continua cu o altă grupă de mușchi, dacă ești într-adevăr motivat să pierzi în greutate sau să îți tonifiezi într-un timp mai scurt musculatura.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!
Poate unul dintre cele mai importante sfaturi de până acum este să nu repeți greșeala pe care foarte mulți o fac, aceea de a intra în saună imediat după antrenament. Într-adevăr, temperaturile foarte mari te pot ajuta să elimini toxine din organism și, odată cu ele, ceva din greutate, însă niciodată după o sesiune de fitness, când corpul tău este deja deshidratat. Alege să te relaxezi în saună la câteva ore după încheierea antrenamentului sau în altă zi.

3 Bauturi care te ajuta sa faci mai multa miscare cand mergi la sala
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: