Cum să te menții în formă dacă nu te duci la sală

Cum să te menții în formă dacă nu te duci la sală
Kudika
15 Noiembrie 2020

Pentru a te menține în formă trebuie să ai un stil de viață sănătos, iar acest lucru se poate obține doar dacă iei deciziile corecte. Printre acestea se numără mersul la sala de fitness. Totuși, cum vremurile actuale sunt într-o continuă schimbare, iar siguranța ta e pe primul plan, în cazul restricționării accesului la sală, ia în considerare soluțiile alternative. Cu puțină ambiție și cu o organizare eficientă a timpului, vei reuși să îți atingi obiectivele chiar din confortul propriei locuințe.

Drept urmare, ce ai putea face ca să te asiguri că vei câștiga lupta cu kilogramele în plus?

Hidratarea, un factor cheie

Dacă îți dorești să îți menții greutatea optimă sau să slăbești, apa este aliatul tău, deoarece îți stimulează metabolismul, deci, implicit, va influența în mod pozitiv procesul de ardere a grăsimilor. Pe lângă faptul că te menține sănătoasă, alt aspect important legat de hidratare este acela că odată ce consumi suficientă apă, ți se va diminua pofta de mâncare, datorită instalării senzației de sațietate. E indicat să consumi o cantitate mare de apă, dacă vrei să câștigi lupta cu kilogramele în plus.

Legumele și fructele, de nelipsit

Pentru că au un număr redus de calorii și grăsimi, legumele și fructele sunt ideale atunci când îți propui să te menții în formă și să adopți un stil de viață sănătos. Pe lângă faptul că îți asigură necesarul de vitamine și minerale, legumele și fructele te vor menține hidratată. Le poți consuma proaspete, la grătar, sub formă de supă cremă sau smoothie. Pentru a te asigura că preparatele tale vor avea un gust desăvârșit și fresh, poți apela cu încredere la un blender de calitate. Practic, nu vei aștepta o veșnicie să prepari un humus delicios sau o supă cremă sățioasă.

Mișcarea arde caloriile

Chiar dacă nu poți merge la sală, nu e un motiv de panică. De exemplu, o plimbare de o jumătate de oră, prin parc, este benefică atât pentru organismul tău, cât și în lupta cu kilogramele în plus. De asemenea, există multe exerciții fizice pe care le poți face în confortul propriului cămin, de pildă, abdomene sau genuflexiuni. Important este să ai ambiția necesară și să respecți programul de antrenament pe care ți l-ai impus de la bun început.

Renunță la alimentația nesănătoasă

Se subînțelege faptul că atunci când îți propui să slăbești sau să îți menții o anumită masă corporală, e indicat să renunți la produsele tip fast-food, la alimentele procesate și la cele cu un conținut ridicat de zahăr. Aceste preparate conțin un număr mare de calorii, pe care nu ți le dorești, mai ales atunci când vrei să dai jos câteva kilograme. De asemenea, trebuie să eviți consumul excesiv de alcool. Respectă cele trei mese ale zilei, consumă fructe și legume proaspete și bea multă apă.

Încearcă să reduci stresul la minimum

Din cauza stresului, pofta de mâncare poate spori, deci, implicit, să iei în greutate fără să-ți dai seama. Plus că, atunci când ești tensionată, este posibil să pici în capcana exceselor, de orice natură, și să te abați de la planul tău, acela de a rămâne într-o formă fizică de invidiat. De aceea, este foarte important să îți găsești echilibrul emoțional și să reduci la minimum activitățile care ți-ar crește nivelul de stres. Relaxează-te cât de des poți. Ascultă muzică, citește, uită-te la un film sau serial, odihnește-te suficient, meditează.

Deci, în cazul în care nu mai poți merge la sala de fitness, nu îți face griji, soluții există. Atât timp cât o să ai un stil de viață sănătos, o să te menții în formă.

Sursă foto: shutterstock.com

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Setari Cookie-uri