Setari Cookie-uri

cum pot gasi un job

Sunt studenta in anul 3 la ISE specializarea Finante si imi caut un loc de munca de ceva timp....deja incep sa ma ingrijorez.Oare nu sunt destul de buna incat sa corespund cerintelor angajatorilor sau e raspunsul unei adevarate crize si pot sa-mi iau adio de la tot ce am muncit ca sa ajung in an terminal?
danandi23
Postat pe 29 Decembrie 2008 17:12
Nu ma mira situatia ta....si nici pe tine nu ar trebui sa te mire....in primul rand, nu ai experienta ...esti inca in facultate, si angajatorii au retineri in a angaja studenti...din cauza programului. Practica difera mult de teorie....si tot ce inveti pt o meserie, inveti lucrand...nicidecum in facultate...eu mi-am gasit de lucru la un an dupa ce am terminat....si abia acum pot aspira la un post mai bun...dupa ce am acumulat experinta. Nu trebuie sa-ti creezi o impresie gresita despre tine...Nu esti incapabila....asta li se intampla tuturor...este greu la inceput...dar nu imposibil....
yunita
Postat pe 18 Februarie 2009 11:06
Contacteaza-ma pe e-mail. Iti pot da o idee de job part-time, sa iti poti continua si studiile! simona_btv@yahoo.com
symm
Postat pe 5 Martie 2009 12:48
uitati aici ce spune un fost angajat....ca tot veni vorba de angajari(se pare ca asta este visul a 99% din romani, sa fie angajat) http://www.kudika.ro/comunitate/forum/view_topic/24122/povestea-unui-fost-sclav-/1.html
silviu_m74
Postat pe 6 Aprilie 2009 18:32
in perioada aceasta este destul de greu de gasit un job.... insa nu trebuie sa disperi, deoarece sigur vei gasi si tu ceva care sa te multumeasca.... nu iti pierde speranta si persevereaza.
mihaelapred
Postat pe 13 Aprilie 2009 14:12
Mda.....chiar azi am mai fost la un " interviu"....Ce sa zic,nimic serios pe piata. Peste tot e nevoie de brokeri sau consilieri financiari care sa agate clienti in cel mai agresiv mod posibil...Multumesc oricum pentru sfaturi....Cine stie, poate Dumnezeu va raspunde...
danandi23
Postat pe 13 Aprilie 2009 19:39