Setari Cookie-uri

E oare dragostea atat de superficiala? sau poate ne pasa prea mult de cei ce ne inconjoara!!

De ceva vreme incoace traiesc o frumoasa poveste de dragoste! Ceva normal ar spune toti pentru o persoana ca mine! Am 26 de ani, sunt medic veterinar, lucrez ca director de productie la una din marile fabrici de produse lactate din tara!! pana aici totul pare ok, nu?
Dar nu e nici pe departe asa..... de cand ma stiu am fost o fire rebela si baietoasa, care a preferat mereu relatiile pasagere sau aventurile de o noapte! Incurajata poate de parinti(care mereu mi-au spus ca a ma marita echivaleaza cu sfarsitul vietii mele bune), provocata mereu de cei ce ma inconjoara si de mentalitatile noaste ce inca mai sunt presarate de reminescentele comunismului........
si dintr-o intamplare la inceputul anului am cunoscut un baiat cu 2 ani mai mare ca mine! un baiata pe care nu l-am intrebat ce scoala are, cu ce se ocupa sau cat de gras are contul in banca! un om bun, cald si iubitor! un barbat in bratele carui m-am simtit iubita, alintata; un barbat in bratele caruia am fost femeie pt prima data! o femeie ce a inteles ca are nevoie de iubire, de afectiune, de protectie! o femeie care s-a pierdut in aceasta iubire nebuna!
Dar nimic nu e cum ar trebui sa fie inafara de sentimetle noastre! si aici intervine superficialitatea noastra ca oameni! dupa ceva timp am aflat ca e un tip simplu, de la tara, fara nici un fel de scoala! ceea ce pe mine nu m-a deranjata chiar deloc, pt ca e omul pe care il iubesc cu bune si cu rele!! insa cei din jurul meu au si inceput sa ma judece in modul cel mai brutal posibil! Mama mea care ar trebui sa ma sustina m i-a spus ca iesind cu el nu sunt cu nimic mai buna decat o prostituata, ca fac de ras familia (ea fiind doctor iar tata avocat). Au inceput scandaluri groaznice in care s-au spus foarte multe vorbe urate si s-au facut enorm de multe acuze nedrepte!! si uneori parca stau si ma gandesc si cred ca au dreptate!!