Setari Cookie-uri

in opinia parintilor....

am 23 de ani si am o relatie de 5 ani. dupa un an mi-am inceput viata sexuala alaturi el. a fost primul si singurul. noi nu stam impreuna pt ca eu sunt inca studenta si la anul voi avea rezidentiatul, si nu cred ca as putea tine o casa si sa ma pregatesc si pentru examen
problema mea este insa ca parintii mei nu aacepta ideea ca intre noi exista raporturi sexuale si fac presiuni asupra mea: fie ma marit cu el( ceea ce nu vreau acum pt ca as vrea sa vad cum ne intelegem si dupa o perioada de stat impreuna), fie sa ma mut cu el si sa imi vad de viata mea, sa imi castig singura banii caci ei nu pot accept aceste raporturi.
e oare normala atitudinea lor?
mie sincer mi se pare ca sunt de-a dreptul exagerati dar as vrea sa mai aud si alte pareri...
ionelena20092010
Postat pe 18 Februarie 2009 22:26
Nu este normala atitudinea lor insa nu cred ca ai cum sa schimbi situatia...Parintii tai nu iti inteleg varsta, au ramas cu ideile de pe vremea lor, iar tu suporti consecintele.
Oricum nu cred ca vor fi atat de decisivi incat sa te forteze sa te mariti cu el, se obisnuiesc ei cu ideea asta, nu-i panica...singura problema este atunci cand iti fac scandal, cand isi aduc aminte si probabil ca iti strica ziua :)) In rest, esti fata mare, te descurci tu !


Postat pe 18 Februarie 2009 22:48
ai ghicit...chiar imi strica ziua! si in plus tin la ei si ma doare ca se comporta asa...
mersi mult pentru incurajari!
ionelena20092010
Postat pe 18 Februarie 2009 22:51
O sa se obisnuiasca cu ideea, stai linistita, tu trebuie sa strangi din dinti pana cand o sa inceteze cu reprosurile

Postat pe 18 Februarie 2009 22:54
e cam greu...dar nu imposibil,explica-le ca la carte ca pt tine casatoria este sfanta si ca o veti face atunci cand veti fi capabili sa intretineti o familie.le spui ca relatia este una matura si trebuie sa o accepte ca atare!vor intelege cu multa rabdare
honeybrunette
Postat pe 17 Aprilie 2009 23:15