Setari Cookie-uri

Dilema

Buna. Prefer sa nu`mi spun numele. Am 21 de ani si sunt studenta. De un an jumate am o relatie cu un barbat mai mare decat mine cu 10 ani. El a mai fost casatorit si are si un baietel de 5 ani.Casnicia lui a durat 10 ani. Dupa ce m`a cunoscut pe mine a divortat pt ca nu s`a mai inteles cu sotia lui. El mi`a spus ca nu se intelegea cu ea de mai mult timp pana sa apar eu. Poate ca mi`a zis asta doar sa ma simt eu mai bine. Am trecut prin multe cu el si din cauza lui. Nu am cunoscut in viata mea un barbat mai mincinos decat el. Pentru el mi`am pierdut familia. M`a facut foarte mult sa sufar. Ma insulta foarte mult si foarte des, ajungand chiar sa ma bata, dar totusi imi spune ca ma iubeste cum nu a iubit pe nimeni in viata lui. I`am acordat mii de sanse spunandu`mi ca se va schimba, dar nu vad nicio schimbare. E adevarat ca are momente cand se comporta foarte bine cu mine. Sunt foarte derutata. In august avem programata nunta, dar sincer mi`e teama de acest pas. Nu sunt sigura ca mai vreau sa fiu cu el. Fiind politist, m`a dresat cum a vrut el. Nu mai am prietene pt ca nu ma lasa sa vb cu nimeni, nu pot iesi in oras fara el, iar cand ies in oras simt ca ma urmareste la tot pasul. Sunt tanara si simt nevoia sa fiu mai libera. As dori sa ma inscriu la master in toamna in alt oras, dar stiu ca el nu e de acord. De fapt, mi`a si interzis sa fac masterul. As vreau sa`l parasesc, dar mi`e greu. As suferi foarte mult. Mi`e teama ca daca ii spun ce vreau ma va lovi iar. O sa inceapa sa planga cum face de obicei, se va pune in genunchi si ma va implora sa nu`l parasesc pt ca se va schimba. Asa a facut de fiecare data cand i`am zis ca nu mai rezist cu el. Din mila si din iubire tot i`am acordat sanse. Acuma m`am hotarat sa`mi traiesc viata pt ca pana acuma am trait doar viata lui. As vrea sa vad si niste pareri din exterior. Va rog sa`mi scrieti. Va multumesc !
ingerul_tau09
Postat pe 23 Aprilie 2009 21:32