Setari Cookie-uri

Pb cu fierea si colesterolul de la anticonceptionele?! HELP

buna,
scriu pe forum pt ca am citit atatea idei incat nu stiu ce sa mai cred.
iau Diane 35 de aproape 3 ani fara nici o pauza, insa de la o vreme acuzam dureri in partea stanga si chiar am facut o criza de fiere...la analize mi-a iesit fierea "lenesa" si colesterolul marit.
mentionez ca am doar 46 de kg si nu mananc grasimi in exces pt ca nu imi plac (de aia si sunt slaba), insa medicul mi-a spus ca anticonceptionalele ar fi cauza problemelor cu fierea si colesterolul.
sunt mutata de curand in Galati si nu stiu nici un ginecolog bun care sa imi explice daca trebuie sa fac pauza sau sa le schimb :(
poate aveti voi o idee, orice m-ar ajuta.
si inca ceva...cei care aveti probleme cu fierea, cum faceti sa scapati de gustul amar si ciudat din gura?:(
astept sfaturi.
multumesc anticipat
simona_madalin
Postat pe 8 Iunie 2009 17:41
cu siguranta anticonceptionalele m-ai devreme s-au m-ai tarziu vor face rau,,schimba medicamentele,,,,,,ptr fiere bea ceai de anghinare,,lamaie cu apa si miere,,si mancaruri fara prajeli,,,eu am avut probleme si nu m-ai am cu fierea,,,ceai de sunatoare ,,le alternezi ,le aromezi cu ce-ti place ca sunt amare,,le indulcesti cu miere,iar lamaia sa nu-ti lipseasca,,,nu se vad rezultatele doar dintr-o cana de ceai,,in timp dupa cateva luni vor aparea rezultatele,,pana atunci rabdare,,,,si succes,
kudika032906
Postat pe 8 Iunie 2009 17:46
Incearca ANGHIROL 2 tb inainte de masa cu 20 min sau MagANGHINAR tot inainte de masa...de asemenea suc de lamaie dupa ce mananci mai gras.METOCLOPRAMID este bun impotriva greturilor.
kudika025094
Postat pe 8 Iunie 2009 18:00

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
Pareza dreapta (fata si brat) femeie in varsta 12 De la: marco918 10 Decembrie 2010 23:56
sex 2 De la: kudika111872 5 Iunie 2013 09:02
Ceai de slabit cu Goji Berry 1 De la: kudika_992057 11 August 2015 18:11