Setari Cookie-uri

Albirea dintilor...

hey v-ati facut careva inalbire ? ce parere aveti despre asta? ma gandeam sa imi fac... si nu prea stiu cum sta treaba... ma ajutati si pe mn?
octty
Postat pe 22 Iunie 2009 21:19
cele mai pertinente raspunsuri le vel primi de la medicul tau stomatolog
_oktober_
Postat pe 22 Iunie 2009 21:25
am vorbit cu ea... si a zis k nu face pentru ca s-ar putea sa creeze probleme... sensibilitate a dintilor, gingiilor... alea alea:) dar alt fel de modalitati de albire stie careva?:)
octty
Postat pe 22 Iunie 2009 21:39
De la: octty, la data 2009-06-22 21:19:03hey v-ati facut careva inalbire ? ce parere aveti despre asta? ma gandeam sa imi fac... si nu prea stiu cum sta treaba... ma ajutati si pe mn?


nu te pot ajuta,sunt medic cardiolog
scorpyoW
Postat pe 22 Iunie 2009 21:44
eu mi-am facut albire cu niste benzi numite Crest dar la noi nu cred k se gasesc ...eu le am din america ..si nu sunt nici f scumpe..vreo 20 de dolari cam asa....si merita toti banii
paris_love
Postat pe 2 Iulie 2009 23:18
De la: octty, la data 2009-06-22 21:39:17am vorbit cu ea... si a zis k nu face pentru ca s-ar putea sa creeze probleme... sensibilitate a dintilor, gingiilor... alea alea:) dar alt fel de modalitati de albire stie careva?:)


ti-a spus bine stomatologii care nu se gandesc numai la buzunarul lor ci la binele pacientului nu recomanda detartrajul si albire , poti sa ai mari probleme dupa o astfel de interventie
Lorena26
Postat pe 4 Iulie 2009 01:40
clorul albeste cel mai bine
yumy
Postat pe 5 Iulie 2009 06:52
De la: paris_love, la data 2009-07-02 23:18:46eu mi-am facut albire cu niste benzi numite Crest dar la noi nu cred k se gasesc ...eu le am din america ..si nu sunt nici f scumpe..vreo 20 de dolari cam asa....si merita toti banii


38 $ mai exact
iris_4_ever
Postat pe 5 Iulie 2009 07:44
De la: iris_4_ever, la data 2009-07-05 07:44:37