Setari Cookie-uri

Oare este un rost fara rost?

Va sarut dragelor si dragilor, desi nu am nici o prezenta in catalogul Forum cu vreo poveste, problema, iubire ( sa-mi fie rusine ) , dar pentru toate exista o prima data.
Iar unele subiecte, le urmaresc!

Povestea mea incepe de aproximativ 3 luni. Lucrez ca fiecare om, de la 19 ani, dar firma noastra este intr-un apartament (ceva mai mare ca unul obisnuit, birouri dehh...). Bineinteles, are un dormitor, sufragerie, bucatarie, baie, ca o "casa" normala si cateva camere in care sunt birouri.
Aici am cunoscut pe sefii mei, 2 baieti, barbati ... (Nu stiu cum sa-i denumesc caci sexul masculin ori este porc, ori este copil; sa-mi fie cu iertare daca jignesc pe aici, dar nu o fac cu rautate, pana acum, asa mi s-a intamplat alaturi de cei cu care am fost sper sa fie mai bine de acum inainte). Suntem ca o familie, caci suntem 6 persoane in total si ne cunoastem si am devenit prieteni buni, in timp.

Dupa despartirea de primul meu prieten, acest lucru fiind la inceputul lui februarie, am avut o luna de abstinenta ( ). Primul dintre sefii mei, il voi denumi aici , "G"(27ani) ; dupa o discutie avuta cu el, dupa o vreme in care ne-am "apropiat" si ne-am inteles, da, mi-am tras-o cu el! Fusese extrem de bine, mai ales ca inafara de primul meu prieten si vreo 2 violatori(aici devine poveste lunga....), nu mai avusesem relatii cu altcineva.
Mentionez ca am stat in total 4 ani jumate cu primul prieten(primul in toate ), iar dupa al 2 an de cand eram impreuna incepuse sa fie violent si sa se poarte aiurea... (long story again, dar important de retinut, devenea rau, violent, a dat in mine de 6 ori pana atunci, long story... )

Asa... cu G, am avut 3 dati in care pur si simplu ne-am tras-o. Invatasem ce inseamna sexul pur. Bestial, stia sa se "ocupe" de mine, facand toata treaba si facandu-ma sa ma simt bine. . .