Setari Cookie-uri

a disparut

Buna!sunt noua in comunitatea voastra..si-mi place ce se discuta aici..am ce invata. Am 24 de ani..sunt studenta la medicina..el are 31,..e medic..pana aici nimic ciudat..Suntem de 7 luni impreuna..am avut o perioada in care ne-am despartiti..iar din mai am trait ca-n paradis..Acum 2 saptamani a plecta la un schimb de experienta intr-un spital din ucraina..stiam ca sta o saptamana..i-am promis ca-l astept cumintica..La o saptamana il caut pe net..vad ca e..il sun,imi raspunde si-mi zice ca isi controleaza calc de la distanta..si de fapt nu e..ma rog,ma linisteste ,imi trimite un mail,ma calmez si eu. La 2 zile,cand a zis ca vine in tara...il sun..nu mai raspunde la telefon..stiam ca peste o zi avea testarea de dupa schimbul de experienta...il sun de atunci de 5 zile ,i-am trimis mail...si nu raspunde...Am mai patit asa cand ne-am despartiti prima data,dara tunci era alta poveste..cu o femeie..Acum totul era frumos,saptamana viitoare trebuie sa megem impreuna la o nunta,aveam planuri impreuna,aveam vise...Nu-i inteleg tacerea..ma simt ft prost pt ca l-am cautat ft mult,asta il enerveaza..iar pe mine ma enerveaza ca nu raspunde...Nu cer altceva decat sa ma sune cateva secunde si sa stiu ca e bine...nu l-as cauta daca nu as sti ca tin enorm la el si imi doresc sa fim un cuplu fericit..noi lucram ft bine impreuna..avem acelesi teluri..e frumos...de ce tace?l-am speriat?ce sa fac?vreau sa repar situatia..dar ar trebui sa vrea si el nu sa fuga repede sub carapace..nu am tipat o data la el...nu i-am vb urat niciodata..certurile noastre au fost reprezentate prin taceri si extrem de multa rabdare. Dar acum?
ivonne1205
Postat pe 30 August 2009 20:26
ia incearca tu sa nu l mai suni deloc si sa nu i trimiti niciun mail, ai sa vezi ca el te va cauta
Aphrodite
Postat pe 30 August 2009 20:32