Setari Cookie-uri

o intalnire

buna fetelor,

va rog rumos dati mi si mie un sfat:
sunt un baiat de 21 ani am fost in vacanta in spania o saptamana si am intalnit intun club o femeie de 36 de ani; dupa cum se vede fata sa indragostit foarte repede de mine, ne am vazut doar 3 zile. am stat putin de vorba cu ea si parea foarte entuziasmata de mine, eu sunt rac ea este taur in astrologie sunt zodi perfecte deci ar putea exista ceva adevarat intre noi dar acum depinde si de personalitatea fiecaruia. Eu sunt student in paris acum imi incep viata si nu prea as vede cu ce ar putea profita de mine, o gasesc o persoana forte sincera dar nu as vrea sa ma arunc asa repede sunt foarte atasator si nu as vrea sa sufar. ea simte ca sunt inchis si ca nu ma pot deschide si i am pus adevarul, a inceput sa planga zicandu mi ca nu vrea sa ma piarda sa lupatam sa fim impreuna, ma iubeste din tot sufletul. Analizand situatia mie imi este c am frica dar nu as vrea sa dau cu picioru, ma intreb oare cum as putea sa vad ce ia ce se ascunde in spatele cuvintelor ei?
merci mult v am pupt

LA MULTI ANI
rom_ryo
Postat pe 2 Ianuarie 2010 16:22
mama 36 de ani? ..nuj ce sa zic..dupaia sa nu fi baiatul mamei..dar dak simtit si tu cv pt ea..e altcv..poate k acuma e cu tine k sa nu fie singura...k e deja cam trecuta.. ..altcv nuj ce sa`tzi zic...
Sorina_Rynna
Postat pe 2 Ianuarie 2010 16:26
De la: kudika073371, la data 2010-01-02 16:22:32buna fetelor,

ce se ascunde in spatele cuvintelor ei?


citez:prospaturaaaaaa!!
La multi ani si tie!!
Cantaaaaaaaaaaaaa,unii esti ?
mitura
Postat pe 2 Ianuarie 2010 17:32
De la: kudika073371, la data 2010-01-02 16:22:32buna fetelor,

va rog rumos dati mi si mie un sfat: