Setari Cookie-uri

ganduri si iar ganduri...

buna..as dorii sa va spun si voua ce ganduri am chinuie de o luna incoace..sunt studenta si stau cu chirie impreuna cu verisoara si prietenul ei si fostul meu prieten.au trecut doi ani dar eu inca am sentymente pt el..iar acum imi e si my greu cu el in casa ca sa il uit..nu reusesc sa il my inteleg..adyca acum are unele gesturi care nu st cum sa le my interpretez,acum imi zambeste ,ma my pupa pe obraz adyca imi acorda atentye,iar daca incerc sa ma apropii de el ma respinge, si este indiferent si apoi aud ca el spune ca eu pt el nu SUNT decat o prietena,,asta chair ma durut. cum sa il my inteleg?ce sa my cred?am nevoie de un sfat ceva sau o parere..pt ca mie efectyv imi da prea multa bataie de cap..as vrea sa fiu indifernta fata de el my mult dar e prea greu..incerc dar nu mereu imi reuseste..altceva nu stiu ce sa mai fac.astept parerile voastre


ALEXIA...
kudika_alexia051568
Postat pe 3 Martie 2010 20:46
De la: kudika_alexia051568, la data 2010-03-03 20:46:41buna..as dorii sa va spun si voua ce ganduri am chinuie de o luna incoace..sunt studenta si stau cu chirie impreuna cu verisoara si prietenul ei si fostul meu prieten.au trecut doi ani dar eu inca am sentymente pt el..iar acum imi e si my greu cu el in casa ca sa il uit..nu reusesc sa il my inteleg..adyca acum are unele gesturi care nu st cum sa le my interpretez,acum imi zambeste ,ma my pupa pe obraz adyca imi acorda atentye,iar daca incerc sa ma apropii de el ma respinge, si este indiferent si apoi aud ca el spune ca eu pt el nu SUNT decat o prietena,,asta chair ma durut. cum sa il my inteleg?ce sa my cred?am nevoie de un sfat ceva sau o parere..pt ca mie efectyv imi da prea multa bataie de cap..as vrea sa fiu indifernta fata de el my mult dar e prea greu..incerc dar nu mereu imi reuseste..altceva nu stiu ce sa mai fac.astept parerile voastre


ALEXIA...



Dar cum ai ajuns sa stai cu fostul tau prieetn in chirie?
DydiG
Postat pe 3 Martie 2010 20:50
MUTA -TE!!!!!