Setari Cookie-uri

idila cu proful meu de informatica...

buna fetelor..va propun un nou subiect..pe cat de controversat, pe atat de interesant..sunt studenta in anul 3(ultimul an) si in ultimele 2 luni am avut o "relatie" secreta cu profu' meu de informatica..si spun relatie, pt ca asta era termenul preferat de el si "secreta" pt k in afara de niste prieteni apropiati, nu mai stia nimeni(cel putin asa vreau sa cred)...aaa..sa nu credeti k el e cine stie ce mos libidinos..dimpotriva, in curand va implini 29 de ani, iar eu,la fel de curand 21..dupa multe vorbe frumoase, promisiuni, planuri marete, propuneri de a ma muta cu el, a hotarat k e timpul sa ia o pauza, sa vada dak poate sta si fara mine..si se pare k poate pt k de mai bine de o saptamana nu a mai dat nici un semn...aaa..in afara de faptul k mi-a adus tot ce mai aveam prin apartamentul lui...acum insa nush ce sa mai cred...chiar a mintit in tot acest timp?!!!e atat de ipocrit?!! pt k in cazul asta trebuie sa afle si restul lumii cine e cu adevarat profu nostru mult stimat si respectat.. voi ce parere aveti???
kudika162219
Postat pe 7 Februarie 2010 10:36