Setari Cookie-uri

silita sa intru intr-o relatie

Buna.Am 21 de ani si v-as ruga sa-mi dati niste sfaturi cele care ati trecut prin asa ceva. Sunt studenta, sunt casatorita de 2 ani cu un barbat pe care il iubesc foarte mult.De cand am inceput facultatea am un coleg care se tot tine dupa mine, efectiv nu ma lasa in pace deloc:pune mana pe mine tot imi zice sa avem o relatie dar eu nu vreau lucrul acesta pentru ca-mi iubesc mult sotul;spune tot timpul ca vrea s-o facem ca-s buna etc. problema e ca nu stiu cum sa scap de el cum sa-i spun ca nu vreau sa am de-a face cu el;i-am tot spus ca nu vreau sa fiu cu el ca-mi iubesc sotul dar tot insista. Cum sa procedez sa-i spun intr-un mod mai diplomat?
deeadeutza99
Postat pe 16 Ianuarie 2011 12:11
Dupa ce i-ai spus de "n" ori mai vrei sa fi diplomata? Ori nu esti foarte hotarata cand ii spui ori ceva din comportamentul tau il face sa continue. Eu daca ii spun unui tip sa ma lase in pace crede-ma ca nu se mai apropie in veci
Barbie30_
Postat pe 16 Ianuarie 2011 12:15
İn situatii de genul nu ex diplomatie decit daca vrei ºa ridici coada:)))e ceva de genul nu mai fa ca imı place:))))
kudika330764
Postat pe 16 Ianuarie 2011 12:16
lasama dracului on pace nu intelegi ca sunt casatorita?
si in sec urmatoate un pumn in fata
mai diplomatic nu cred ca se poate
scorpyoW
Postat pe 16 Ianuarie 2011 12:16