Setari Cookie-uri

simt ca imi pierd mintile

buna ! povestea mea e una tare incalcita ! de aproape 3 ani sunt in grecia . de 2 ani de zile sunt cu o persoana mult mai mare decat mine . eu am 26 de ani , el 48 . relatia mea e o relatie frumoasa . in acesti 2 ani nu au existat certuri , si tot timpul a fost alaturi de mine;el nu e o persoana bogata , ba din potriva . nu am reprosuri la adresa lui . de 4 luni de zile mi-am schimbat locul de munca si tot odata mi s-a schimbat si viata . inainte lucram la buzukia (un fel de club cum e la noi dar cu lautari). acum lucrez ca barmanita intr-o discoteca micuta . patronul e iranian , deci in discoteca vin multi din tara lui . intr-una din seri in urma cu 3 luni jumate si-a facut aparitia un baiat de seama cu mine . el nevorbind greaca , a fost incantat cand a aflat ca poate vb cu mine in engleza. incetul cu incetul ne-am indragostit unul de celalalt . de la inceput am fost sincera cu el si i-am spus adevarul ca am o relatie . a acceptat . e o persoana care e foarte calma . i-am pus de multe ori nervii la incercare . de foarte multe ori i-am spus ca intre noi nu va exista nimic si ca totul s-a terminat , dar tot timpul cand ii spuneam aceste lucruri simteam ca mi se rupea inima . ne-am intalnit de multe ori si de fiecare data mi-a dovetit ca e o persoana extraordinara . eu locuiesc cu prietenul meu mult mai mare decat mine , iar dimineta vine si ma ia de la servici , iar el , copilul (iranianul), cum il alint eu , nu imi spune nimic . doar atat ma roaga sa iau o decizie cat mai rapida ca nu mai suporta situatia in care se afla .
cand ma pun in pat la somn , am senzatia ca nu il tin in brate pe prietenul meu , ci pe el . tot timpul ma gandesc la el . orice as face numai la el ma gandesc . iar cand sunt cu el ma face sa uit de tot ce e rau .
mi-a spus ca vrea sa se casatoreasca cu mine .ma iubeste si il iubesc ! 'copilul' vrea sa locuim in romania sau oriunde in alta tara doresc eu .