Setari Cookie-uri

Facultatea de Arte (Am nevoie de un sfat, va rog!)

Buna! Sunt eleva in clasa a-12a la Colegiul National Costache Negri din Galati si imi doresc tare mult sa intru la Facultatea de Arte (arte plastice) dar imi este teama de examenul ce se da inainte de a fi admis. Stiu ca este un interviu despre istoria artei, iar eu cum nu vin de la un liceu de arta nu stiu teorie deloc... trebuie sa ai si un dosar cu minim 5 lucrari, din ce stiu eu cat mai realistice, si plus o proba de 6-7 ore maxim in care ti se da sa desenezi ceva. Eu ceva talent am la desen, mie imi place mai mult sa desenez si sa fac portrete doar in creion, de aceea as opta pe grafica. Dar vreau sa stiu concret daca este cineva aici care a absolvit aceasta facultatea(nu neaparat din Galati) sau care macar a dat aceste probe sau cunoaste despre ele. Vreau sa stiu cat de dificile sunt si daca este necesar sa fac un curs inainte. Totusi alta facultate nu imi place. Efectiv nu este macar una in afara de asta la care m-as putea duce. Va rog, chiar am nevoie de un sfat! Multumesc anticipat!
JoJo93G
Postat pe 12 Ianuarie 2012 22:00
Eu sa fi avut inclinatile tale m-as fi facut arhitecta
kudika_nikole
Postat pe 12 Ianuarie 2012 22:29
Da, dar nu detin foarte multe informatii despre asta, nu stiu exact in ce consta:|
JoJo93G
Postat pe 12 Ianuarie 2012 22:35
De la: JoJo93G, la data 2012-01-12 22:35:19Da, dar nu detin foarte multe informatii despre asta, nu stiu exact in ce consta:|