Setari Cookie-uri

Obsesie

Buna tuturor! Am 22 de ani , sunt studenta la medicina si sunt "atrasa" de.. (evident ) un medic . Nimic anormal pana acum. Doar ca..nu l-am intalnit niciodata pe acest om, nici macar nu i-am fost pacienta, iar el nici macar nu e constient de existenta mea , sau este intr-o foarte mica masura prin intermediul altor persoane ! Este un medic din orasul meu natal, profeseaza acolo, este foarte apreciat in specializarea lui si cautat de pacienti. Are in jur de 40 -50 ani , este casatorit si are copii. Timp de 2 ani am tot cautat ( si continui sa o fac ) informatii despre el, despre modul in care isi desfasoara profesia , dar si lucruri personale . Am aflat multe lucruri , de pe internet , din arhivele ziarelor , interviuri televizate ,sau chiar si indirect de la pacienti. Parerile pacientilor au cantarit mult, majoritatea sunt foarte incantati de profesionalismul domnului doctor. Ba chiar am reusit sa fac rost de numarul lui ( probabil cel pe care il da doar pacientilor ) si l-am sunat intr-o zi , doar asa sa ii aud vocea ( nu i-am zis nimic , am inchis foarte repede) . In timpul primului meu an de facultate ma gandeam ca ar fi foarte frumos sa ma duc in spital si sa incerc sa fac practica pe sectia lui , evident cu el . Am zis sa mai astept , totusi dupa primul an de facultate nu sti prea multe si te simti oricum mic si neimportant in fata oricarui medic. Eu eram, inca sunt si voi fi mereu un student bun care invata si care isi doreste sa realizeze lucruri marete si sa devina un medic foarte bun . Sunt un om foarte ambitios si "al dracului " si orice lucru mi-am propus pana acum am reusit sa il realizez , nu am renuntat niciodata ,oricat de greu a fost . Iar din punctul asta de vedere ma aseman cu doctorul nostru , plus ca vreau sa imi aleg aceeasi specializare ca si el . Cand am inceput anul 2 ma gandeam euforic cum imi voi face curaj si ma voi prezenta frumusel pe sectia lui si voi face practica de vara acolo, voi afla lucruri noi despre e