Un exercitiu de 2 minute in fiecare zi timp de 28 de zile... rezultatul este INCREDIBIL!

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Pentru multi dintre noi exercitiile fizice sunt o adevarata provocare; din cauza vietii foarte incarcate, nu mai avem timp de nimic... iar cand ajungem acasa dupa o zi dificila de munca, tot ce ne dorim este sa ne relaxam pe canapea.

Cum ar fi daca v-as spune ca putem obtine rezultate incredibile fara a petrece doua ore pe banda de alergat sau fara a face mii de abdomene in fiecare dimineata? Suna prea frumos pentru a fi adevarat? Ei bine, iata ca exista o varianta foarte simpla pentru a scapa de burtica intr-un timp foarte scurt.

In doar 28 de zile putem intari musculatura stomacului, a bratelor, a picioarelor si chiar a fundului. Acest exercitiu foarte scurt (dureaza doar patru minute), combinat cu un regim alimentar sanatos, echilibrat, face minuni iar rezultatele sunt vizibile imediat.

Despre ce este vorba: despre exercitiul PLANK (scandura).

foto Undrey, Shutterstock

Care este programul:

Zilele 1 si 2: 20 de secunde.
Zilele 3, 4 si 5: 30 de secunde.
Ziua 6: pauza.
Zilele 7,8 si 9: 45 de secunde.
Zilele 10 si 11: 1 minut.
Ziua 12: pauza.
Ziua 13: un minut.
Zilele 14, 15 si 16: un minut si 15 secunde.
Ziua 17: un minut si 30 de secunde.
Ziua 18: pauza.
Zilele 19 si 20: un minut si 30 de secunde.
Zilele 21, 22 si 23: un minut si 45 de secunde.
Ziua 24: pauza.
Zilele 25 si 26: 2 minute.
Ziua 27: pauza.
Ziua 28: 2 minute sau chiar mai mult daca rezistati.

Mai jos gasiti un video informativ despre acest exercitiu: Care este pozitia perfecta pentru plank?

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

foto prima pagina: luanateutzi, Shutterstock

6 trucuri pentru a avea un abdomen plat
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: