Cercetatorii de la Universitatea din Exeter, Marea Britanie, au descoperit ca o doza zilnica de suc din sfecla rosie le permite oamenilor sa se antreneze cu pana la 16% mai mult decat de obicei, potrivit rador.ro.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Expertii au descoperit si care este cea mai adecvata perioada din timpul zilei pentru consumul sucului de sfecla. In acest scop, cercetatorii le-au oferit participantilor la studiu un numar diferit de doze a cate 70 de mililitri de suc. S-a demonstrat ca cel mai puternic efect l-au avut doua doze, a cate 70 de mililitri, consumate cu doua ore si jumatate inainte de antrenamente. Sfecla rosie este bogata in vitamina B, fier, mangan si potasiu.

Sucul de sfecla scade cantitatea de oxigen necesara pentru a efectua antrenamente de intensitate scazuta. Acest lucru ii ajuta pe oameni sa faca lucruri pe care altfel nu ar putea face. Prin efectele sale antiinflamatorii, sucul contribuie la recuperarea musculara mai rapida”, a explicat Katie Lansley, membru al echipei de cercetare.

Rezultatele studiului britanic sunt confirmate si de o cercetare americana care dezvaluie o serie de alte beneficii ale consumului sucului de sfecla. Autorii studiului de la Universitatea din Carolina de Vest sustin ca acesta ofera o forta musculara neasteptata celor care au suferit un infarct si imbunatateste starea arterelor la persoanele in varsta.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto interior si prima pagina: mama_mia, Shutterstock

Beneficiile sucului de sfecla rosie. Cum trebuie consumat
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: