Un studiu realizat de Imperial College London, arata ca oamenii care consuma cel putin 20 de grame de nuci zilnic au sanse mai mici de a dezvolta boli grave.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Nucile reduc riscul de a avea o boala de inima cu aproape 30%, pe cel de cancer cu aproape 15%, iar pe cel de moarte prematura cu aproape 22%.

Consumul de nuci este asociat cu o scadere de 40% a riscului de diabet.

O alta descoperire a studiului este ca nucile reduc la jumatate riscul de a muri din cauza unei boli respiratorii. Subiectii studiului au mancat o varietate de oleaginoase precum nuci, alune, migdale, alune de padure, caju, fistic, nuci pecan, nuci braziliene si arahide.Toate aceste alimente protejeaza organismul de boli de inima si reduc riscul de moarte prematura.

S-a descoperit ca arahidele reduc in special riscul unui atac de cord, iar nucile reduc riscul aparitei cancerului.

Unul dintre co-autorii studiului, Dagfinn Aune, de la Imperial College London a declarat: „Nucile si alunele sunt bogate in fibre, magneziu si grasimi polisaturate- nutrienti benefici pentru reducerea riscului de boli cardiovasculare si reducerea nivelului de colesterol. Unele nuci, in special cele pecan, sunt pline de antioxidanti care lupta impotriva stresului si reduc riscul de cancer“.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto interior si prima pagina: Dionisvera, Shutterstock

Cum sa ai un stil de viata sanatos
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: