Comunicat de presă
După succesul înregistrat la nivel internațional, Retargeting.biz devine prima companie românească și una dintre primele companii din Estul Europei care obține statutul de Facebook Marketing Partner.
În doar 3 luni de la lansarea noilor funcționalități Programmatic Ads, care au revoluționat piața de eCommerce din Estul Europei, Retargeting.biz a reușit nu doar să depășească așteptările clienților și ale echipei, dar să atragă și atenția jucătorilor globali Facebook și Google, depășind cu mult obiectivele setate de aceste platforme (în mod obișnuit, rezultate încep să apară într-un interval de 6-12 luni), devenind Facebook Marketing Partner și Google Premium Partner.
Astfel, Retargeting.biz, un proiect românesc inovator și vizionar lansat în 2013 de tânărul antreprenor Rareș Bănescu, se poziționează în momentul de față în topul restrâns al celor mai apreciate companii la nivel global de către Facebook.
-
Kudika
Legătura neștiută dintre Anca Serea și Andreea Raicu: Mi-au atras...
-
Kudika
Nicoleta Luciu și Zsolt Cergo își spun Adio? Adevărul despre...
-
Maria Crisan
Erika Isac dă tonul - Industry Plant
-
Kudika
Cerul este limita: emiratul Ras Al Khaimah își va impulsiona...
-
Kudika
Actrița Nouria Nouri, nominalizată la premiul pentru Cel mai bun...
-
Maria Crisan
RAZI și Thianna trec peste orice pentru iubire - Închid ochii
-
Maria Crisan
Dua Lipa lansează mult așteptatul său album, Radical Optimism
-
Maria Crisan
Redefinirea ritmurilor de vară: clocks - rayn, cloudseven și MELINA
-
Kudika
SERIALUL DESPRE BANI ȘI SÂNGE , BAZAT PE POVESTEA ADEVĂRATĂ DESPRE...
“Sunt extrem de bucuros că rezultatele Retargeting.biz au ajuns să îi surprindă pe cei de la Facebook și că doar în 3 luni de la lansarea Programmatic Ads am reușit să devenim printre primele companii partenere Facebook și Google din Estul Europei. Sunt foarte mândru de echipa Retargeting!”, spune Rareș Bănescu, Founder & CEO Retargeting.biz.
În 3 pasi poți începe o nouă campanie știind că vizitatorii website-ului tau vor avea parte de reclame cu produsele lor de interes. Retargeting.biz oferă posibilitatea de a targeta vizitatorii unui magazin online (Visitors Remarketing), a persoanelor care au abandonat produse în coșul lor de cumpărături (Abandoned Cart Remarketing), a abonaților la newsletter (Email Customer Engagement) sau a persoanelor care au interacționat cu pagina de Facebook a magazinului online (Page Engagement).
Dar beneficiile nu se termină aici. Retargeting.biz oferă nu doar posibilitatea remarketării, ci si a achiziției de noi clienți prin campaniile de Custom Audience (ce oferă posibilitatea targetării în funcție de detalii demografice și interese), Lookalike Audience (targetarea persoanelor ce împart anumite caracteristici cu clienții existenți) sau Trending Now (oferind reclame cu produsele cele mai vandute ale unui magazin online).
De asemenea, Retargeting.biz continuă sa îmbunătățească și să extindă atât numărul, cât și diversitatea campaniilor oferite pe Google și Facebook cu noi campanii, precum cele de DSA (Dynamic Search Ads), DSA Remarketing și campaniile de Google Shopping.
sursa foto front page: shutterstock/by chinnapong
Spune-ti parerea!